آفتاب

تاکید نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان بر اهمیت اجلاس تهران

تاکید نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان بر اهمیت اجلاس تهران

جمعی از نمایندگان مجلس ملی جمهوری آذربایجان بر اهمیت اجلاس اتحادیه بین المجالس اسلامی در جهت تقویت وحدت جهان اسلام و حل مشکلات مسلمانان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، الدار ابراهیم اف نماینده مجلس ملی و نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و جمهوری آذربایجان در مصاحبه با رسانه های آذربایجان گفت : برگزاری چنین اجلاسی برای حل مشکلاتی که جهان اسلام امروزه با آن مواجه است ، بسیار اهمیت دارد .

وی با ابراز خرسندی از طرح موضوع قره باغ در این اجلاس افزود : بحران های متعدد در جهان اسلام نظیر سوریه با وحدت مسلمانان حل خواهند شد .

الیاس اسماعیل اف دیگر نماینده مجلس و رئیس حزب عدالت جمهوری آذربایجان نیز با تشکر از میزبانی ایران برای این اجلاس مهم افزود این اجلاس می تواند نقشه های دشمنان جهان اسلام برای ایجاد تفرقه را نقش برآب کند .

خان حسین کاظملی نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان نیز اجلاس تهران را گام مهمی برای یکپارچگی دنیای اسلام می باشد. .

وی افزود : با توجه به اهمیت و تاثیر گذاری پارلمان ها، دیدار روسای پارلمان های بین المجالس اسلامی می تواند نتایج و راهکارهای برای حل مشکلات کنونی جهان اسلام وهمچنین گسترش همکاری کشورهای عضو اتحادیه بین المجالس اسلامی داشته باشد.

اوکتای اسداف رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان صبح امروز برای شرکت در نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس اسلامی وارد تهران شد .

انتهای پیام

کد N131470

وبگردی