آفتاب

موسوی‌بجنوردی مطرح کرد:برادر عبدالله آدم کثیفی است اما رابطه‌ عبدالله با هاشمی خیلی خوب است

موسوی‌بجنوردی مطرح کرد:برادر عبدالله آدم کثیفی است اما رابطه‌ عبدالله با هاشمی خیلی خوب است

فارس نوشت:

سیدمحمد موسوی بجنوردی عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگویی در خصوص اینکه چرا قصد کنار گذاشتن سیاست را دارید،‌گفت:‌ بنده این جمله را زمانی که افراد دیگری سر کار بودند، عصبانی شدم و گفتم؛ یعنی چه که سیاست را کنار بگذاریم.

*برادر عبدالله آدم کثیفی است اما رابطه‌اش با خاتمی و هاشمی خیلی خوب است

عضو مجمع روحانیون درباره چرایی عدم موضع‌گیری درباره مسائل مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم نظر بدهیم. ما در ماجرای سوریه گیر کرده‌ایم. القاعده و ... این طرف هستند و رسما با شیعه بدند. الان عربستان و قطر پول بی‌حساب می‌دهند و برادر عبدالله آدم کثیفی است، اما خود عبدالله با ما به ویژه آقای خاتمی و هاشمی خیلی خوب است.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید اصلاح‌طلبان در دور بعدی از روحانی حمایت کنند یا خیر،‌گفت:‌ اگر ایشان به وعده‌های خود پایبند بماند و آنها را عملیاتی کند، اصلاح‌طلبان در کنارش خواهند ماند؛ باید دولت دلسوزان را حفظ کند و نباید آدم‌های مغرور در دولت نفوذ کنند.

موسوی بجنوردی ادامه داد: به نظر من احمدی‌نژاد رفتار مثبتی که داشت این بود که با تیم نزدیک خود هماهنگ بود و تا آخر به آنها ارادات داشت البته به درست یا نادرستی آن کاری ندارم.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح‌طلبان برای تقویت خود نباید خاتمی را رها کنند و در عین حال انسجام و تشکیلات خود را حفظ کنند، درباره مسائل اخیری که در خصوص نظارت استصوابی مطرح شده است، ادعا کرد به عقیده من امام مخالف این موضوع بود.

*علت عدم برگزاری کنگره مجمع روحانیون

سید محمد موسوی بجنوردی عضو مجمع روحانیون مبارز درباره تشکل متبوع خود و برگزاری کنگره اظهار داشت: مجمع روحانیون مبارز به عنوان یک تشکل سیاسی در وزارت کشور ثبت شده است.

وی درباره اینکه چرا مجمع روحانیون کنگره برگزار نمی‌کند، گفت: شرایط برای ما فراهم نبوده و مشکلاتی داشتیم.

/27219

 

کد N131114

وبگردی