آفتاب
انبارلویی در گفتگو با مهر:

راهپیمایی 22 بهمن نشان داد قهری نیست که به دنبال آشتی ملی باشیم/ کسانی که تنها به صدور بیانیه اکتفا کردند در صدد مصادره این حماسه هستند

راهپیمایی 22 بهمن نشان داد قهری نیست که به دنبال آشتی ملی باشیم/ کسانی که تنها به صدور بیانیه اکتفا کردند در صدد مصادره این حماسه هستند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حضور حماسی گونه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد قهری نیست که به دنبال آشتی ملی باشیم، گفت: اگر اصلاح طلبان با مردم قهر بودند و می خواهند آشتی کنند ما نیز به آنان تبریک می گوییم.

کاظم انبارلوئی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به بحث وحدت و آشتی ملی گفت:  حضور با شکوه مردم در راهپیمائی 22 بهمن نشان داد که ملت ما در وحدت کامل هستند و همچنان استوار در برابر تجاوات و زیاده خواهی های استکبار ایستاده اند.

وی با بیان اینکه قهری وجود ندارد که در ازای آن به دنبال آشتی باشیم، تاکید کرد: حضور مردم و گروههای سیاسی در صحنه در دفاع از آرمان های انقلاب ملموس است و نمونه ای از آن در بوم الله 22 بهمن نمودار بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، اذعان داشت: اگر کسانی هستند که بی مهری به نظام و انقلاب می کنند تکلیفشان را قانون مشخص کرده و مردم نیز با آنان مزربندی کرده اند.

وی با بیان اینکه افراد خاصی جامعه هدف شعار وحدت و آشتی ملی است، یادآور شد: عده ای هستند که با مردم و نظام قهر کردند و همچنان بر قهر خود پایبند بوده و بر طبل دروغ و فریب می کوبند؛ لذا هر زمان که این گروه به اشتباه خود پی ببرند و توبه کنند می توانند به آغوش ملت و نظام برگردند؛ همچنان که عده ای از مردم فریب خوردگان فتنه 88 در 9 دی برائت خود را از فتنه نشان دادند و به آغوش ملت بازگشتند.

انبارلویی در واکنش به برافراشتن علم "آشتی ملی" توسط اصلاح طلبان گفت: اگر اصلاح طلبان با مردم قهر بودند و می خواهند آشتی کنند ما نیز به آنان تبریک می گوییم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از حضور حماسی گونه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اصلاح طلبان از این موضوع در صدد بهره برداری سیاسی هستند و می خواهند این حضور باشکوه را به نام خود مصادره و نام آشتی ملی بر آن بگذارند؛ اما گروهی که بعد از سالها به مناسبت دهه فجر بیانیه صادر کرد ما هیچک از این افراد را در راهپیمایی و در میان مردم ندیدیم و تنها به همان صدور بیانیه اکتفا کردند.

به گزارش مهر، با روی کار آمدن دولت یازدهم حسن روحانی بارها برقراری آشتی ملی در ايران را يکی از اهداف خود و دولتش اعلام کرده و در سخنرانی خود در روز 22 بهمن نیز در این ارتباط گفت "ما می‌خواهيم روز به روز آشتی ملی، وحدت ملی، انسجام ملی بيشتر شود، دل‌ها را از کينه‌ها پاک کنيم و مدام به گذشته نپردازيم".

 

 

                                

کد N130210

وبگردی