آفتاب

حمایت کمیته ملی المپیک از میزبانی رقابت‌های مینی گلف آسیا در کیش

حمایت کمیته ملی المپیک از میزبانی رقابت‌های مینی گلف آسیا در کیش

دبیر کل کمیته ملی المپیک عملکرد رشته‌های تحت پوشش فدراسیون گلف را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از میزبانی رقابت‌های آسیایی مینی گلف در ایران حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شاهرخ شهنازی در دیدار با مسئولان فدراسیون گلف با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با توجه به المپیکی بودن گلف، رشته ورزشی مینی گلف نیز می‌تواند کرسی‌های آسیایی و بین‌المللی مناسبی را در عرصه‌های مختلف کسب کند و در این راستا کمیته ملی المپیک حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

وی همچنین میزبانی رویدادهای بین‌المللی را گام موثری در جهت پیشبرد و توسعه ورزش ایران در ابعاد ملی و بین‌المللی دانست و از مسئولین فدراسیون گلف خواست با تلاش مضاعف در جهت رشد و شکوفایی گلف و رشته‌های تحت پوشش، از کلیه ظرفیت‌های موجود این رشته بهره‌گیری لازم را به عمل آورند.

شهنازی همچنین با اشاره به میزبانی رقابت‌های مینی گلف آسیا در کیش اظهار کرد: طی ماموریتی که به کیش خواهم رفت در ارتباط با این موضوع با مسئولان مربوطه جهت همکاری بیشتر مذاکره می‌کنم و از فدراسیون نیز می‌خواهم تا طی نامه‌ای موارد مورد انتظار خود را به کمیته ملی المپیک ارسال کند.

در این دیدار آرش پویان مهر گزارشی از وضعیت موجود مینی گلف در ایران ارائه و در خصوص کسب کرسی و جایگاه بدست آمده این رشته ورزشی در فدراسیون مینی گلف آسیا مطالبی را بیان نمود.

رئیس فدراسیون گلف نیز با اشاره به فضای مدیریتی مطلوب و کارآمد ایجاد شده در کمیته ملی المپیک خواستار حمایت و توجه مسئولین کمیته ملی المپیک از لحاظ اختصاص امکانات و منابع به رشته‌های ورزشی المپیکی نظیر گلف شد.

گفتنی است رقابت‌های آسیایی مینی گلف از تاریخ 4 لغایت 7 آذر ماه سال آینده به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N130126

وبگردی