آفتاب

تروریستهای بازگشته از سوریه برای حمله در لندن برنامه ریزی می کنند

تروریستهای بازگشته از سوریه برای حمله در لندن برنامه ریزی می کنند

تهران - ایرنا - سازمان اطلاعات و امنیت داخلی انگلیس موسوم به ˈ ام آی 5 ˈ بیم آن دارد تروریستهای جنگجو که پس از نبرد در سوریه به انگلیس بازگشته اند، برای انجام حمله جدید به سبک انفجارهای لندن در سال 2005 برنامه ها و طرحهایی در اختیار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس ، روزنامه دیلی میرور روز دوشنبه نوشت : مسوولان این سازمان معتقدند تروریستهای آدمکش در زمینه مواد منفجره و اسلحه با تجربه و کارشناس هستند و می خواهند انتقام بگیرند زیرا وزارت کشور انگلیس تعهد سپرده تا با آن دسته از کسانی که از آنها به عنوان ˈتوریستهای تروریستˈ نام برده و در خارج می جنگند و آموزش می بینند ، قاطعانه مقابله کند.

دیلی میروز افزود : سازمان ˈام آی5 ˈ معتقد است که 250 جنگجوی انگلیسی از نبرد در سوریه بازگشته اند و 50 تن از آنان درحال برنامه ریزی برای انجام حمله جدید به سبک انفجارهای لندن در سال 2005 هستند. انفجارهای یاد شده توسط چهار تروریست انجام گرفت و منجر به کشته شدن 52 تن و زخمی شدن 700 تن گردید.

دیلی میرور خاطرنشان کرد : تندروهای انگلیس برای فراگرفتن مهارتهای جنگی به سوریه سفر می کنند و همین امر باعث شده تا لندن به منظور جلوگیری کردن از نبرد آنها در خارج قوانین جدیدی تصویب کند.

خاورم ** 1487 **1547
کد N129257

وبگردی