آفتاب
در بیانیه ای مطرح شد؛

تقدیر نمایندگان مجلس از حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن

تقدیر نمایندگان مجلس از حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرده و گفت: شما ملت با این حضور، دست تیم مذاکره‌کننده را قوی‌تر کردید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، متن بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تقدیر از ملت شریف ایران به منظور حضور در راهپیمایی 22 بهمن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگوار ایران، ما نمایندگان مجلس نهم که افتخار نمایندگی شما مردم را در مجلس شورای اسلامی داریم وظیفه خود می دانیم که از حضور باشکوه شما در راهپیمایی سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سپاسگزاری نماییم.

شما مردم از پیر و جوان، روستایی و شهری، زن و مرد، کارگر و کارمند، کشاورز، حوزوی و دانشگاهی، دانشجو و دانش‌آموز همه مردم با حضور در این جشن بزرگ الهی- سیاسی پایبندی و وفاداری خود را به اسلام و انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری نشان دادید و به جهانیان و بخصوص دشمنان انقلاب اعلام کردید که ملت ایران همچنان در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران پابرجا و آماده مجاهدت است.

شما مردم با حضور در این راهپیمایی گزینه های الهی خود را در سراسر گزینه های شیطانی آمریکا روی میز گذاشتید و با تکیه و تاکید خود بر استقلال و منافع ملی پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی و زیاده خواهی های آمریکای مستکبر دادید و دست تیم مذاکره‌کننده کشور را در احقاق حقوق ملت قوی تر ساختید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سپاسگزاری مجدد از شما ملت خود را به خدمتگزاری شما مردم عزیز موظف می دانیم و از شورای هماهنگی مراسم که امسال با مدیریت بهتر و بیشتر و برگزاری انواع برنامه های ملی و استانی موجبات حضور ملت را در راهپیمایی 22 بهمن فراهم ساخت و سایر عوامل و مسئولان خدمتگزار که در این راهپیمایی تلاش کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

همه نمایندگان حاضر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی

کد N128752

وبگردی