آفتاب

از پادشاه عربستان چه خبر؟ + تصاویر جدید

 از پادشاه عربستان چه خبر؟ + تصاویر جدید

ملک عبدالله بن عبدالعزیز» که مدت زیادی در انظار عمومی ظاهر نمی‌شد روز جمعه ولیعهد و جمعی از شاهزادگان را در کاخ "روضة خریم" به حضور پذیرفت.



تعداد زیادی از شاهزادگان سعودی به همراه نخست وزیر سابق لبنان روز جمعه در کاخ "روضة خریم" با «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی دیدار کردند.
به گزارش آفتاب به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانشرایط جسمی و سلامت پادشاه 89 ساله عربستان سعودی در چند سال گذشته رو به وخامت گذاشته و چندین بار در بیمارستان بستری شده است و این امر باعث شده تا هر از چندگاهی خبر مرگ وی منتشر شود!
 «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» که مدت زیادی در انظار عمومی ظاهر نمی‌شد روز جمعه ولیعهد و جمعی از شاهزادگان را در کاخ "روضة خریم" به حضور پذیرفت.
براساس این گزارش، «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» دیروز در کاخ روضة خریم میزبان «سلمان بن عبدالعزيز» ولیعهد کشور، و «سعد حریری» نخست وزیر سابق لبنان بود.
رسانه‌های خبری به جزئیات این دیدار که در آن تعدادی زیادی از شاهزادگان و مسئولان سعودی حضور داشتند اشاره‌ای نکرده‌اند.
نکته حائر اهمیت غیبت «بندربن سلطان» رئیس سازمان اطلاعات عربستان در این جلسه مهم بوده است.
شایان ذکر است یک پایگاه اینترنتی عربی به نقل از منابعی که آن را منابع موثق خواند، نوشت: طی ماه‌های آینده پادشاه عربستان احکام غافلگیر کننده‌ای از جمله عزل بندر بن سلطان، رئیس سازمان اطلاعات این کشور، صادر خواهد کرد.
از دید ناظران سیاسی برگزاری این جلسه پس از آن صورت می‌گیرد که عربستان در انجام طرح های خود در منطقه از جمله برای براندازی نظام سوریه شکست خورده است.
کد N128702

وبگردی