آفتاب

بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از سیاست‌های هسته‌ای دولت تدبیر و امید

بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از سیاست‌های هسته‌ای دولت تدبیر و امید

جمعی از جوانان اصلاح طلب با امضای بیانیه ای از سیاست های هسته ای دولت تدبیر و امید حمایت کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در متن این بیانیه آمده است : انتخابات خرداد 92 بار دیگر صحنه حضور پرشور و امید آفرین مردمی شد که هیچگاه و در هیچ مقطعی از تغییر و اصلاح مایوس و سر خورده نمی‌شوند.

در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 92 و با توجه به شرایط حساس کشور و نیزسابقه حضور مستقیم دو نفر از کاندیداها در مذاکرات هسته‌ای ، عملا این موضوع به یکی از مهمترین مسائل مطرح در تبلیغات انتخاباتی کاندیداها تبدیل شد. نتیجه انتخابات در این میان به وضوح نشان دهنده انتخاب گفتمان تدبیر، اصلاح و حاکمیت قانون و عقلانیت در مسائل داخلی و خارجی و تغییر سیاست‌های جاری بود. در همین راستا انتخاب شایسته محمدجواد ظریف به عنوان وزیر امور خارجه و رئیس گروه مذاکره کننده هسته‌ای ، نوید بخش آغاز روندی مثبت و امید بخش بود و حمایت‌های مقام معظم رهبری و حسن اعتماد ایشان به تیم مذاکره کننده نیز این امید را دو چندان کرد.

در شرایطی که لابیهای صهیونیستی تلاش‌های فراوانی برای به بن بست کشاندن مذاکرات آغاز کردند و از این سو افرادی معدود، اما تندرو و تنگ نظر همراه با برخی جریان‌های داخلی جوسازی علیه مذاکرات ژنو، به راه انداخته بودند ؛ امضای توافقنامه موجی از امید و نشاط در میان مردم ایجاد کرد. از این رو فارغ از مجادله بر سر این که چه دلایلی باعث به وجود آمدن چنین شرایط سختی در کشور شده , اکنون فصل همدلی و همیاری برای برون رفت از این شرایط و حل مشکلات کشور فرا رسیده است.

بدین وسیله ، ما جمعی از جوانان اصلاح طلب سراسر کشور که در راستای گفتمان اصلاحات تمام تلاشمان را برای پیروزی دکترحسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به کار بسته‌ایم ، اکنون نیز حمایت قاطع و همه جانبه خود را از سیاست‌های هسته‌ای دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام نموده و اعتقاد داریم عقلانیت حاکم بر سیاست‌های جاری در کنار وحدت و همدلی همه جریانهای سیاسی می‌تواند نوید بخش آینده ای بهتر برای ایران و مردم عزیزمان باشد.

انتهای پیام

کد N128522

وبگردی