آفتاب

دیدار رییس جمهوری با تشکل های مردم نهاد تا دو هفته آینده برگزار می شود

دیدار رییس جمهوری با تشکل های مردم نهاد تا دو هفته آینده برگزار می شود

ایرنا نوشت:

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی با تاکید بر اینکه برگزاری نشست رییس جمهوری با سازمان های مردم نهاد در اولویت کاری این وزارتخانه قرار دارد، گفت: به احتمال زیاد این نشست تا دو هفته آینده برگزار خواهد شد.
مرتضی میرباقری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در نشست تشکل های مردم نهاد با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی هزاران نفر از اعضای تشکل های مردم نهاد حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بر مشارکت عمومی مردم در امور جامعه تاکید دارد، یادآور شد: نخستین نشست دولت یازدهم با سازمان های مردم نهاد، 26 آذرماه سال جاری با حضور وزیر کشور برگزار شد که در این نشست تشکل ها مسایل و مشکلات پیش روی خود را مطرح کردند.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، گفت: با توجه به جهت گیری دولت تدبیر و امید، مجموعه موانعی که در اعطای مجوز و مسایل حمایتی از سازمان های مردم نهاد وجود دارد با هدف برون سپاری فعالیت های دولت برداشته می شود.

میرباقری تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از ظرفیت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد به ویژه حضور موثر آنان در عرصه بین المللی پشتیبانی جدی خواهد کرد.

وی اظهارداشت: در فعالیت های موثر تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در عرصه داخلی و بین المللی در ماه های آینده گره گشایی های بسیار اساسی خواهیم داشت.

/2727

کد N126455

وبگردی