آفتاب
تحولات سوریه/

چندین عملیات ویژه ارتش در حومه دمشق و حلب / هلاکت شماری از تروریستهای لبنانی و سعودی

چندین عملیات ویژه ارتش در حومه دمشق و حلب / هلاکت شماری از تروریستهای لبنانی و سعودی

نیروهای ارتش سوریه در چندین عملیات ویژه خود ضمن منهدم کردن چند مقر تروریستها در حومه دمشق و حلب، شماری از آنها از جمله تروریستهای سعودی را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، یگانهایی از نیروهای ارتش سوریه در چند عملیات ویژه خود در یبرود، داریا، خان الشیح، دوما، الملیحه، شهر کارگری عدرا و جوبر، چند مقر تروریستها را به همراه مهمات و سلاحهای موجود در آن منهدم کردند.

به گفته منابع سوری، در عملیات ارتش سوریه در مزارع ریما و اطراف شهر یبرود، چندین تروریست از جبهه النصره به هلاکت رسیده و مقادیر زیادی مهمات و سلاحهای آنها هم منهدم شد.

بر اساس این گزارش، شماری از تروریستهای مسلح در عملیات نیروهای ارتش سوریه در منطقه العباسیه و مزارع سکیک در خان الشیح و محله الجمعیات و منطقه العلالی شهر داریا کشته و زخمی شدند.

حسان البیطار سرکرده یکی از گروههای تروریستی مسلح از جمله تروریستهای خطرناک کشته شده در عملیات ارتش سوریه اعلام شده است.

نیروهای ارتش سوریه همچنین شماری از تروریستها از جمله تروریستهای سعودی و لبنانی را در منطقه الزاره به هلاکت رساندند.

منابع سوری از خنثی شدن تلاش تروریستها در منفجر کردن بمبی به وزن 70 کیلوگرم در نزدیکی روستای العوفیه در منطقه الحوله خبر دادند.

از سوی دیگر چندین خودرو حامل مهمات و چند مقر تروریستها در حلب منهدم و شماری از آنها کشته شدند. منابع سوری از کشته شدن شماری از تروریستها از جمله سرکرده گروه تروریستی موسوم به لواء المعتصم و انهدام چندین مقر آنها در درعا خبر دادند.

نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی در روستای البشیریه در ادلب هم دو خودرو سنگین متعلق به تروریستها را منهدم کردند و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند.

خبر دیگر اینکه در ادامه حملات خمپاره ای تروریستها به مناطق مسکونی، چند شهروند سوری زخمی شدند.

تروریستها با خمپاره به برخی مناطق دمشق حمله کردند که بر اثر آن، چهار غیرنظامی زخمی شدند. در حومه دمشق هم، حملات خمپاره ای تروریستها به حرستا و بیمارستان الشرطه، سه زخمی به جا گذاشت.

محله الشاغور هم روز گذشته شاهد تظاهرات هزاران نفر از مردم در حمایت از عملیات ارتش سوریه علیه تروریستها و تایید اصول ملی بوده است.

کد N125901

وبگردی