آفتاب
پیام لاریجانی به هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران:

توانمندی نظام سلامت نیازمند مشارکت همه جانبه است

توانمندی نظام سلامت نیازمند مشارکت همه جانبه است

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران، توانمندی نظام سلامت را مستلزم مشارکت همه‌جانبه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران پیامی به این شرح است:

توانمندی نظام سلامت و بخش پیشگیری و درمان از مبانی اصلی و اساسی در جهت دستیابی به توسعه در کشور می باشد که تقویت و کمک به افزایش کیفی این بخش نیازمند مشارکت همه جانبه است.

با توجه به نقش کلیدی پرستاران در نظام سلامت جامعه و با عنایت به دشواری های شغل پرستاری و حساسیت داشتن چالاکی و انجام ورزش برای این قشر محترم امری ضروری می باشد. از آن جایی که خدمت به دیگران هدف اصلی فعالیت کاری پرسنل زحمتکش پرستار است و با توجه به این که لازمه ارائه خدمت مفید و اثربخش به جامعه به خصوص در حوزه بهداشت و درمان، برخورداری حوزه سلامت جسم و روان است، ضرورت توجه به برنامه ریزی جهت تامین سلامت جسمانی پرستاران در کنار سلامت روانی بیش از پیش نمایان می شود.

برخورداری از روحیه ای شاد و باطراوت و بانشاط می تواند در چالاکی و توانمندسازی روح و جسم پرستاران تاثیر عمیق بگذارد تا در انجام وظایف محوله بهتر و موفق تر عمل کند و بی شک برگزاری جشنواره های بزرگی هم چون جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور که با مشارکت آحاد جامعه پرستاری اجرا می شود، از جلوه های توسعه ورزش و افزایش روحیه ورزشسی و فرهنگ ورزش حرفه ای است.

اینک که شهر مقاوم آبادان با دارا بودن سابقه درخشان و داشتن مردم و مسئولینی دلسوز، همراه و خوش سلیقه در برگزاری یک مجمع حرفه ای و ورزشی امروز چون نگینی در میان شهرهای کشور می درخشد و میزبان برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی پرستاران کشور شده است، اینجانب ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش و جشنواره فرهنگی به ویژه سازمان نظام پرستاری و حسن انتخاب شهر آبادان برای میزبانی آن، امیدوارم تمامی عزیزان پرستار کشورمان در همه عرصه های کار تلاش و زندگی موفق و سربلند باشند.

کد N124189

وبگردی