آفتاب

روزنامه پاکستان: انقلاب ایران، وحدت را میان امت اسلامی تضمین کرد

روزنامه پاکستان: انقلاب ایران، وحدت را میان امت اسلامی تضمین کرد

اسلام آباد - ایرنا - یک روزنامه پاکستانی روز شنبه نوشت: انقلاب اسلامی ایران نقطه آغاز بیداری جنبش های اسلامی و پایداری مسلمانان جهان مقابل استکبار جهانی است و 22 بهمن ماه وحدت و یکپارچکی را میان امت اسلامی تضمین کرد.

روزنامه اردو زبان «اکسپرس» چاپ پاکستان در گزارشی از فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن و با عنوان «ایران در آیینه انقلاب» نوشت: هر فردی با سفر به ایران و مشاهده نزدیک نسبت به فرهنگ و جامعه این کشور متوجه می شود که ایرانیان از وضعیت سیاسی، دیپلماسی، فرهنگی، هنری، آموزشی و اقتصادی بسیار خوبی برخوردار هستند، در این کشور اقلیت های مذهبی و اهل تسنن نیز پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد نظام مردم سالاری دینی را مایه نجات و سربلندی خود می دانند.

در این گزارش با اشاره به حضور چشمگیر اهل تسنن در کنار شهروندان ایرانی در جشن های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی روز 22 بهمن در شهرهای ایران، آمده است: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد موفقیت های چشم گیر انقلاب اسلامی بوده ایم.

این روزنامه اردو زبان با اشاره به گام های موثر ایران در مسیر ترویج وحدت و نزدیکی امت اسلامی نوشت: ایران همواره نسبت به مشکلات جهان اسلام و مسلمانان ابراز نگرانی کرده و از هیچ تلاشی برای کمک به رفع مسائل امت اسلامی دریغ نکرده است.

آساق ** 1095**1545
کد N124098

وبگردی