آفتاب
در جلسه آتی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی؛

جهانگیری دستور رییس جمهوری رابرای برخورد با ویژه خواری پیگیری می کند

جهانگیری دستور رییس جمهوری رابرای برخورد با ویژه خواری پیگیری می کند

تهران- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری در جلسه عصر دوشنبه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، دستور رییس جمهوری مبنی بر شناسایی و برخورد با ویژه خواری را پیگیری می کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در هفته جاری در دو جلسه مهم اقتصادی و دو گردهمایی تخصصی شرکت و سخنرانی می کند.

در جلسه عصر دوشنبه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، گزارش دبیرخانه این ستاد از نتایج اقدامات انجام شده و روند اجرای تصمیمات گذشته ارایه می شود.

معاون اول رییس جمهوری، عصر امروز با حضور برخی وزیران و مسوولان از جمله علی صالح آبادی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه ای درباره آخرین وضعیت بورس کشور شرکت می کند.

جهانگیری صبح یکشنبه نیز با حضور در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، در سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین المللی تخصصی علوم زمین که به طور همزمان در تهران و 11 مرکز منطقه ای در برخی استان های کشور برگزار می شود در زمینه رویکرد دولت مبنی بر توسعه پایدار با بهره گیری از علوم و فنون نوین سخنرانی می کند.

حضور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما و شرکت در همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی بر بازار، از دیگر برنامه های جهانگیری است که صبح سه شنبه انجام می شود.

سیام(1)1429**1336
کد N123849

وبگردی