آفتاب

مدیر مسئول روزنامه ابتکار: مسئولان خود را از هرگونه انتصاب به گروه‌های افراطی مبرا کنند

مدیر مسئول روزنامه ابتکار: مسئولان خود را از هرگونه انتصاب به گروه‌های افراطی مبرا کنند

مدیر مسئول روزنامه ابتکار با اشاره به حرکات افراطی که در کشور به عنوان خودجوش صورت می‌گیرد، تصریح کرد: عده‌ای تمایل دارند که در جامعه به گونه‌ای مطرح کنند که ساخت نظام جمهوری اسلامی دوقطبی است.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به حرکت‌های افراطی که با عناوین خودجوش در جامعه شکل می‌گیرد، با تاکید بر این‌که این حرکات به عنوان یک معضل سیاسی در جامعه شناخته می‌شود، خاطرنشان کرد: همواره گفته می‌شود که نباید حمایت‌های برخی از نهادها و شبه‌نهادهای حکومتی پشت گروه‌های خودسر و افراطی قرار داشته باشد.

وی افزود: این در حالی است که به رقم موضع صریح رهبر انقلاب در دفاع از مذاکرات هسته‌ای عده‌ای همچنان به صورت شبکه‌ای و کاملا تشکیلاتی برخی اقداماتی در محکوم کردن این مذاکرات و نتایج آن انجام می‌دهند که در مورد این اقدامات باید گفت که این‌ اقدامات صحنه‌های نمایش واقعیت تلخی است که در این صحنه عده‌ای تمایل دارند که با تقابل خود ساخت نظام را به صورت دوقطبی نشان دهند.

این فعال رسانه‌ای با تاکید بر این‌که این اقدامات خلاف منافع ملی و بازی با منافع ملی محسوب می‌شود تصریح کرد: این اقدامات افراطی موجب سست شدن عزم دیپلمات‌های کشور و دولتمردان در مواجهه با دنیای غرب می‌شود.

وکیلی با بیان این‌که در کشور عده‌ای همواره کاتولیک‌تر از پاپ رفتار و جلوتر از رهبری حرکت می‌کنند اظهار کرد: همواره در کشور ما عده‌ای به عنوان کاسه داغ‌تر از آش در صحنه‌های مختلف ظاهر می‌شوند و از آنجایی که منافع‌شان در این نوع رفتارهای رفتاری و آنارشیسم است تلاش می‌کنند که یک دوگانگی و دوقطبی در فضای رسمی کشور ترسیم کنند تا بتوانند با این دوقطبی سازی بر رفتارهای خود سرپوش بگذارند.

وی با تاکید بر این‌که این نوع حرکات افراطی مصداق بارز بازی با منافع ملی کشور هستند، خاطر نشان کرد: منافع ملی کشور جایی برای شوخی ندارد و هزینه رفتارهای افراطی و آنارشیسمی که برخی افراد انجام می‌دهند، بر عهده کلیت نظام است. به همین جهت هرکسی که دلسوز نظام است چه در قالب نهادهای مدنی و چه در قالب احزاب و رسانه‌ها و همچنین مقامات مسئول وظیفه دارند که در مقابل این رفتارها با محکوم کردن این اقدامات جامعه را به دوری از این گروه‌های خودسر و شنیدن صدای وحدت‌آفرین رهبری و رئیس جمهور تشویق کنند.

مدیر مسئول روزنامه ابتکار در پایان با بیان این‌که برخورد با این حرکت‌های افراطی از طریق مردم، مسئولان، احزاب و رسانه‌ها باید انجام بگیرد، گفت: مردم باید نسبت به این رفتارهای افراطی بی‌اعتنایی کنند و مسئولین نیز باید با تبری جستن از این گروه‌ها خود را از هرگونه انتصاب خود به این جریان‌های خودسر مبرا کنند و همچنین احزاب و رسانه‌ها نیز باید ضمن محکوم کردن این اقدامات آگاهی‌های لازم در مورد حرکات آنارشیسم و افراطی را به جامعه بدهند.

انتهای پیام

کد N123065

وبگردی