آفتاب
امام جمعه خرم‎آباد:

گزینه اصلی روی میز صلابت و انسجام ملی است

گزینه اصلی روی میز صلابت و انسجام ملی است

امام‌جمعه خرم‎آباد گفت: حضور آگاهانه مردم در صحنه‎های مختلف دفاع از اسلام و ارزش‎های انقلاب اسلامی، به خوبی اقتدار و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف و آرمان‎های والای انقلاب را ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان،حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‎های نمازجمعه، افزود: حضور ملت ایران در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن، حماسه‎ای عظیم و سرشار از شکوه ، صلابت، هوشیاری و اتحاد بود.

وی اظهار کرد: مردم فهیم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در این راهپیمایی نشان دادند راه انقلاب همان مسیر نورانی و الهی تحقق آرمان‎های والای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر کشور است.

امام جمعه خرم‎آباد تصریح کرد: این حضور گسترده و باصلابت همچون همیشه موجب خنثی‌شدن و دفع توطئه‎ها و ترفندهای شیطانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‎المللی شد.

وی ادامه‌داد: دولتمردان آمریکایی در ماه‎های اخیر و با وجود موفقیت‎های حاصله در روند مذاکرات هسته‎ای کشور با طرف‎های غربی اعلام کردند هنوز گزینه‎های متعددی روی میز قرار دارد و به همین دلیل ملت آگاه ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، نشان دادند گزینه اصلی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر زورگویی و زیاده‎خواهی، صلابت و اتحاد و انسجام ملی است.

نماینده ولی فقیه یادآور شد: حضور آگاهانه مردم از جمله مردم مومن استان در صحنه‎های مختلف دفاع از اسلام و ارزش‎های انقلاب اسلامی، به خوبی اقتدار و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف و آرمان‎های والای انقلاب را ثابت کرد.

وی اظهار کرد: حضور معنادار مردم در این مراسم باشکوه باید به خوبی توسط تحلیل‎گران و رسانه‎ها تجزیه و تحلیل شود و دستاوردهای این اقدام ارزشمند و ماندگار مردم در تاریخ باشکوه انقلاب ثبت و ضبط شود.

نماینده ولی فقیه بیان کرد: این ملت وابستگی و حمایت خود از نظام را به خوبی ثابت کرده و اکنون مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تجلیل از این اقدام ارزشمند و خدمت‎رسانی مطلوب و گسترده به مردم انجام دهند.

امام جمعه خرم‎آباد با اشاره به سالروز حکم تاریخی امام راحل مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، افزود: این حکم که حاکی از هوشمندی و قاطعیت امام راحل است، پایه‎های حکومت استبداد در جهان را به لرزه انداخت.

وی اضافه‌کرد: حمایت همه‎جانبه استکبار از سلمان رشدی گویای اسلام‎ستیزی و دشمنی آنان با اسلام و آموزه‎های ناب و روشنگرانه دین مبین اسلام است.

میرعمادی با اشاره به سالروز حمله به هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا و روز روحانیت و دفاع‌مقدس، گفت: تجلیل و تکریم شهدا از جمله شهدای روحانیت امری ضروری است چرا که روحانیون در ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره پیشاپیش مردم در صحنه حاضر بودند.

وی با اشاره به حضور موثر روحانیت در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: روحانیت هزاران شهید را برای دفاع از انقلاب و کشور تقدیم این ملت کرده که در این میان روحانیت لرستان نیز حضور چشمگیر و قابل توجهی داشته‎اند.

انتهای پیام

کد N122499

وبگردی