آفتاب
طی نشستی خبری اعلام شد

مشروح برنامه‌های کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

مشروح برنامه‌های کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

نشست خبری اولین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی(با رویکردی بر تحولات بین‌المللی) و حماسه اقتصادی( با رویکردی بر مدیریت و حسابداری) با حضور دست‌اندرکاران این کنفرانس در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

نشست خبری اولین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی(با رویکردی بر تحولات بین‌المللی) و حماسه اقتصادی( با رویکردی بر مدیریت و حسابداری) با حضور دست‌اندرکاران این کنفرانس در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این نشست خبری علیرضا ایرانبخش رئیس این کنفرانس و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد به تشریح برگزاری این کنفرانس پرداخت و با اشاره به اینکه این کنفرانس با همکاری سازمان بسیج دانشجویی کل کشور و دانشگاه آزاد اسلامی به مدت 2 روز در تهران برگزار می‌شود، به عنوان این کنفرانس اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی و دانشگاه آزاد در راستای نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و پیگیری این موضوع و تلاش در راستای توسعه همه جانبه کشور این کنفرانس را برگزار کرده است.

وی با بیان این‌که استقبال خوبی از سوی محققان و دانشجویان از برگزاری این کنفرانس صورت گرفته است، گفت: حدود 4 هزار و 186 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس واصل شده که بخشی از این مقالات از سوی محققان و دانشجویان داخل کشور و برخی نیز از سوی محققان خارج از کشور از جمله قاره‌های اروپا، آسیا، آفریقا و همچنین آمریکای لاتین به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است.

این استاد دانشگاه با بیان این‌که از میان مقالات ارسال شده 2 هزار و 129 مقاله پذیرفته شده که 22 مقاله آن مربوط به محققان خارج از کشور است، ادامه داد: کل برنامه در دو روز برگزار خواهد شد و از بعدازظهر امروز بخشی از کارگروه‌های مختلف و ارائه مقالات برگزار می‌شود، ولی برنامه اصلی ما از فردا صبح آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که در این کنفرانس برنامه‌های تخصصی و آموزشی در راستای افزایش سطح معلومات افراد شرکت‌کننده و تربیت نیروهای متخصص ارایه خواهد شد، به برخی از عناوین کارگروه‌های این کنفرانس اشاره کرد و گفت: دیپلماسی اجباری در راهبرد سیاست خارجی آمریکا نسبت به ایران، نقش روش‌های جدید حسابداری مدیریت در کاهش بهای تمام شده، آشنایی با جرائم حوزه صنایع ویژه بورس، حماسه اقتصادی از باب اقتصاد مقاومتی و نقش فرهنگ سازمانی در ایجاد بهره‌وری ملی از جمله کارگروه‌هایی است که در این کنفرانس برگزار می‌شود.

این عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد با بیان این‌که در دبیرخانه این اجلاس 191 عضو دانشگاه و عضو هیات علمی در قالب داور مقالات ارسالی را مورد ارزیابی قرار دادند به چاپ مقالات رسیده به این دبیرخانه اشاره کرد و گفت: با نشریات مختلف علمی برای چاپ مقالات ارزنده رایزنی شد و تعدادی از این مقالات در ژورنال‌های تخصصی ISI و ISE به چاپ رسیده است.

وی افزود: البته خود دبیرخانه کنفرانس نیز مقالاتی را که ارسال شده است را در 35 جلد که هرکدام بالغ بر 500 الی 600 صفحه است چاپ کرده است.

ایرانبخش با بیان این‌که این کنفرانس در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود، گفت: ما در این کنفرانس شاهد 363 سخنرانی علمی در 10 سالن مجزا هستیم و 1300 پوستر نیز ارائه می‌شود.

رئیس این کنفرانس سخنرانان ویژه این کنفرانس را مقدم‌فر ، کوثری ، قشقاوی ، پرند معاون وزیر کار، کاظم جلالی میرزازاده رئیس دانشگاه آزاد، طاها هاشمی و حجت‌الاسلام و المسلمین باقر حکیم اعلام کرد.

وی همچنین با بیان این‌که فردا مراسم اختتامیه و افتتاحیه این کنفرانس برگزار می‌شود، گفت: احتمالا یک سخنران از کشور ترکیه نیز داشته باشیم.

در این مراسم که با حضور علی محمدی نایب رئیس این کنفرانس، رسول هادی‌پور دبیر اجرایی کنفرانس، محمد سلیمی روابط عمومی و امور بین‌المللی کنفرانس و فضل‌علی دبیر اجرایی کنفرانس برگزار شده بود، تندیس این کنفرانس نیز رونمایی شد.

انتهای پیام

کد N121096

وبگردی