آفتاب
در دیدار با سفیر ایران در بیروت

جوانان لبنانی با انقلاب اسلامی و مقاومت تجدید پیمان کردند

جوانان لبنانی با انقلاب اسلامی و مقاومت تجدید پیمان کردند

بیروت – ایرنا - نمایندگان جوانان لبنانی ضمن اعلام همبستگی و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی ایران و مسیر مقاومت، موفقیت های جمهوری اسلامی ایران بویژه در زمینه های سیاسی و علمی را به ملت و مقامات ایران تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا ،همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نمایندگان جوانان حدود 20 حزب و جمعیت از طوایف مختلف شیعه، سنی، مسیحی و دروزی لبنان با «غضنفر رکن آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در محل سفارت ایران در بیروت دیدار کردند.

رکن آبادی با اشاره به حماسه سیاسی مشارکت 72 درصدی ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر حمایت از حق و عدالت در همه نقاط جهان توصیف کرد.

وی با اشاره به مشارکت میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور و همچنین با اشاره به حضور گسترده سفرای کشورهای مختلف جهان و شخصیت های سیاسی از همه احزاب و طوایف لبنان در مراسمی که ازسوی سفارت ایران به همین مناسبت در بیروت برگزار شد، عزت و اقتدار والای نظام جمهوری اسلامی ایران را ناشی از ثبات و استقامت مردم در مسیر حق و عدالت و آرمان های انقلاب اسلامی برشمرد.

سفیر ایران ضمن تأکید بر موضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در اهتمام به امور مسلمین و همه مستضعفان ، مظلومان و مقاومت در برابر اشغالگری صهیونیستی، برنامه های استکبار جهانی و حامیان رژیم اشفالگر قدس برای ضربه زدن به مقاومت را محکوم به شکست دانست.

رکن آبادی درخصوص مذاکرات هسته ای ضمن بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در پیگیری روند برنامه هسته ای خود، هدفی جز استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را دنبال نکرده و هیچ مانعی را نیز بر سر راه پیشرفت علمی خود نمی پذیرد، افزود: مذاکره با کشورهای 1+5 و امضای توافق چارچوب حاکی از نیات صلح آمیز جمهوری اسلامی در قبال توسعه فن آوری هسته ای و عزم کشور در جهت رفع ابهام و ایجاد اعتماد است.

خاورم ** 1324
کد N120735

وبگردی