آفتاب

دعوت رئیس‌جمهور از حقوق‌دانان برای بررسی دقیق توافق‌نامه ژنو و اطلاع‌رسانی به جامعه

دعوت رئیس‌جمهور از حقوق‌دانان برای بررسی دقیق توافق‌نامه ژنو و اطلاع‌رسانی به جامعه

رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت حضور شکوهمند و متفاوت مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه فضای مثبت و امید بخش ایجاد شده در کشور دانست که نویدبخش وحدت و انسجام ملی است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سایت اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در ابتدای جلسه هیات دولت  از حضور باشکوه و معنادار مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور سپاسگزاری و قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور در ادامه بر پیگیری مجدانه برنامه دولت در تحقق خواست ملی و ادامه مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 برای حراست از حقوق و منافع ملی تأکید و تصریح کرد: دستاوردهای مرحله نخست مذاکرات هسته‌ای ایران دستاوردهای بزرگی است که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با حفظ همه ارزش‌های مورد قبول جامعه و حفظ حقوق هسته‌ای به دست آمده است که خشم صهیونیست‌ها نشانه‌ای بر این موفقیت‌ها است.
روحانی با تأکید بر ضرورت خبررسانی دقیق و کامل، حقوقدانان کشور را به بررسی دقیق محتوای توافقات و اطلاع‌رسانی به جامعه دعوت کرد.
در ادامه این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیأت وزیران رسید.
با پیشنهادهای وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیأت وزیران سازمان‌های بیمه‌گر را مکلف کرد برخی از خدمات دندانپزشکی و همچنین برخی از هزینه‌های آزمایش ژنتیک را مشمول تعهدات بیمه‌ای خود قرار دهند.
افزایش میزان کمک هزینه پرداختی سازمان بهزیستی کشور به مراکز غیردولتی برای نگهداری معلولان و ارایه خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه آموزی به آنها از دیگر مصوبات جلسه امروز هیأت وزیران بود.
/212 29

کد N119888

وبگردی