آفتاب
فجر 35، حماسه و امید

جشن ملی پیروزی انقلاب در مادرید برگزار شد

جشن ملی پیروزی انقلاب در مادرید برگزار شد

مادرید- ایرنا - صد ها تن از ایرانیان و علاقه مندان به انقلاب اسلامی سه شنبه شب در مادرید پایتخت اسپانیا سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را جشن گرفتند.

به گزارش روزچهارشنبه ایرنا، خانواده های ایرانیان مقیم مادرید، شهروندان اسپانیایی دوستدار انقلاب اسلامی ایران و شهروندان کشورهایی نظیر افغانستان و عراق در این جشن حضور یافتند.

این مراسم در محل سفارت ایران و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در اسپانیا برگزار شد.

سخنرانیˈمرتضی صفاری نطنزیˈ سفیر جمهوری اسلامی ایران در مادرید، اجرای سرود جمهوری اسلامی و ملی، هنرنمایی گروه موسیقی سنتی ˈحنانهˈ ، شعر و سرودخوانی دانش آموزان مدرسه ایران در مادرید و برگزاری مسابقه ای در باره پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه های این مراسم بود.

مرتضی صفاری درسخنانش به تشریح دلایل پیروزی انقلاب اسلامی و آثار آن در منطقه و جهان پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ما علیرغم همه فراز و نشیب ها و دشواری هایی که داشته 35 سال از عمر خود را پشت سر گذاشته و هر روز تواناتر و محکم تر این مسیر را ادامه می دهد.

وی تصریح کرد : حضور پر شور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب در واقع از پشتیبانی و حمایت همه جانبه مردم از انقلاب حکایت دارد.

وی افزود: آثار بی بدیل انقلاب اسلامی ایران علاوه بر داخل کشور در منطقه و جهان هویدا است و این نتایج را در بیداری کشورهای اسلامی و تحولات منطقه نیز طی سال های اخیر شاهد بودیم.

جشن ملی بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مادرید با حضور گسترده مقام های سیاسی و شخصیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی اسپانیا و نمایندگان سیاسی کشورهای خارجی مقیم این کشور اروپایی برگزار شد.

اروپام **1234** 1064
کد N119764

وبگردی