آفتاب
سخنگوی دولت:

حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن، دومین حماسه سیاسی پس از 24 خرداد بود

حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن، دومین حماسه سیاسی پس از 24 خرداد بود

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری، حماسه دومی بود که بعد از انتخابات 24 خرداد توسط مردم آفریده شد و ما شاهد نمادی از یکپارچگی ملی حول محور رهبر معظم انقلاب بودیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد باقر نوبخت» امروز چهارشنبه در نشست خبری بعد جلسه هیات دولت، گفت: با توجه به اینکه اغلب وزیران در مراکز استان ها برای سخنرانی دعوت شده و حضور یافته بودند، در جلسه امروز گزارش حضور گسترده، معنی دار و امیدبخش مردم درشهرهای مختلف کشور توسط آنان ارایه شد.

به گفته وی، رییس جمهوری نیز در جلسه هیات وزیران به جهت حضور گسترده و حماسی مردم در روز 22 بهمن مراتب قدردانی خود را به پیشگاه ملت بزرگ ایران اعلام کردند.

سخنگوی هیات دولت افزود: قطعا این حضور و حماسه جایگاه قوی تری را برای خدمتگزاران و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات خارجی فراهم می کند و انشالله عزتمندانه تر این مسیر طی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری افزود: با توجه به تاکیدی که در کنار حماسه سیاسی برای حماسه اقتصادی در دولت وجود دارد، در جلسه امروز هیات دولت، هیات وزیران برای فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری و آماده کردن کشور برای یک جهش اقتصادی تاکید کردند؛ به ویژه اینکه در سال 1393 اقتصاد ایران از رکود خارج خواهد شد و رشد مثبت اقتصادی را شاهد خواهیم بود که مراجع بین المللی هم در گزارش هایشان بر این نکته تاکید داشتند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین موضوع امنیت غذایی بعنوان یک سیاست غیرقابل تغییر درسیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید در بین وزیران مورد تاکید قرار گرفت تا به شکل های مختلف نسبت به امنیت غذایی مردم تلاش هایی داشته باشند.

در نشست خبری امروز بعد از جلسه هیات دولت، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد باقر نوبخت را همراهی می کند.

سیام(3)**9189**1535
کد N119226

وبگردی