آفتاب
احمد تهوری خبر داد:

"دالان بهشت" به صورت صوتی به بازار می‌آید

"دالان بهشت" به صورت صوتی به بازار می‌آید

رمان "دالان بهشت" نوشته نازی صفوی و رمان "آبی‌تر از گناه" نوشته‌ی محمد حسینی قرار است توسط انتشارات زبانکده به صورت صوتی به بازار بیاید.

ایلنا: مدیر روابط عمومی نشر ققنوس از انتشار صوتی دو رمان پرفروش این نشر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

احمد تهوری در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: همانطور که می‌دانید یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر ققنوس، رمان "دالان بهشت" نوشته‌ی نازی صفوی است که تاکنون به چاپ چهل و پنجم رسیده. این رمان پیرو مذاکرات صورت گرفته قرار است با همکاری نشر زبانکده، به صورت فایل صوتی ضبط شده و در قالب سی دی به بازار ارائه شود.

نازی صفوی، متولد 1346 تهران است. كتاب اولش، دالان بهشت در سال۱۳۷۸ منتشر شد و از آن موقع تا حالا سومین كتاب پرفروش 14سال اخیر بوده است(بعد از بامداد خمار و چراغ‌ها را من خاموش می‌كنم). داستان بعدی او، برزخ اما بهشت سال۸۳ منتشر شد و نشان داد كه با نویسنده‌ای كم كار طرف هستیم.

وی ادامه داد: البته رمان "آبی‌تر از گناه" نوشته‌ی محمد حسینی نیز که در حال حاضر چاپ چهارمش در بازار است نیز قرار است توسط همین انتشارات به صورت صوتی منتشر شود.

تهوری درمورد مراحل انجام این کار اظهار داشت: این کار در مراحل آغازین خود است اما درحال انجام بوده و پیش‌بینی ما این است که خیلی زود این اتفاق به سرانجام برسد.

محمد حسینی متولد دوم اسفند ۱۳۵۰ است. رمان "آبی‌تر از گناه" محمد حسینی جایزه ادبی گلشیری و جایزه مهرگان ادب برای بهترین رمان سال ۱۳۸۳ را از آن خود کرد.

کد N118997

وبگردی