آفتاب

وزیر کشور: مردم ایران به ارتباط سازنده با دنیا علاقه دارند

وزیر کشور: مردم ایران به ارتباط سازنده با دنیا علاقه دارند

وزیر کشور با بیان اینکه "مردم ایران با مقاومت، پیروی از رهبری و راه شهدا مسیر انقلاب را ادامه می‌دهند"، گفت: مردم در کنار پافشاری بر آرمان‌های خود نشان داده‌اند که به ارتباط خوب، سازنده و منطبق بر حفظ منافع با دنیا علاقه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، عبدالرضا رحمانی فضلی در پایان سفر یک‌روزه خود به تبریز، در جمع با خبرنگاران به حضور مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه "مردم با شور، علاقه، انگیزه و شعور بسیار بالایی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند"، افزود: این حضور گسترده نشان می‌دهد که ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های انقلاب، شهدا و تبعیت از رهبری، صادق و محکم هستند.

وی ادامه داد: این موضوع به کسانی که با ایران عزیز و انقلاب اسلامی دشمنی دارند نشان می‌دهد که بعد از 35 سال، شکوه و عظمت انقلاب به نسل جدید انتقال یافته و به نسل‌های بعدی هم خواهد رسید.

وزیر کشور با بیان اینکه "استحکام درونی، وحدت ملی، کار، تلاش و تولید ابزارهای ملت ایران است که مثل همیشه دشمنان را سر عقل آورده و آنها را وادار به رفتار عاقلانه و قانونی با این ملت خواهد کرد"، گفت: البته ابراز تمایل ملت ایران برای ارتباط با دنیا، نباید کشورهای خارجی بویژه آمریکا را دچار توهم کند که این ملت از سر استیصال یا فشارهای ناشی از تحریم در این مسیر گام برداشته است.

رحمانی فضلی در ادامه به برنامه‌های سفر یک‌روزه خود به تبریز اشاره کرد و گفت: در این سفر نشستی با معاونان استاندار و اعضای شورای تأمین استان آذربایجان شرقی داشتیم و آخرین وضعیت این استان را بررسی کردیم.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه سطح امنیت در این استان بسیار بالاست و همدلی، هماهنگی و انسجام بین مدیران ارشد استان و حمایت‌های نماینده ولی فقیه بسیار خوب است و قطعاً این رابطه توأم با دوستی، افق روشن‌تری برای آینده استان ترسیم می‌کند.

انتهای پیام

کد N118398

وبگردی