آفتاب
اویسی:

عنایت و توجه امام عصر(ع) بر سر انقلاب اسلامی مشهود است

عنایت و توجه امام عصر(ع) بر سر انقلاب اسلامی مشهود است

یک کارشناسی مسائل دینی با بیان این‌که «امام خمینی(ره) در جریان انقلاب اسلامی معادلات را برهم زدند» گفت: آنقدر این حرکت عظیم بود که در عرض 10 روز یعنی از 12 بهمن تا 22 بهمن فضا عوض شد و انقلاب به نتیجه رسید و امروز به دست خلف صالح ایشان راه خود را ادامه داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، از مکه، حجت‌الاسلام والمسلمین اویسی از روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در مراسم جشن 22 بهمن در جمع زائران ایرانی با اشاره به این‌که «محبت به اهل بیت(ع) بحث مشترکی میان شیعه و اهل سنت است» گفت: علمای بزرگ اهل سنت همچون امام شافعی می‌گویند اهل بیت پیامبر(ص) وسیله هستند که امید داریم به واسطه آنان خداوند نامه اعمال‌مان را به دست راستمان بدهد.

وی خاطرنشان کرد: توسل و تمسک به اهل بیت(ع) و خاندان مطهر رسول خدا(ص) نیز یک بحث اشتراکی است که باید همه مسلمانان قدر این عشق و محبت را که خداوند در دل‌هایشان قرار داده بدانند و با تمسک به ایشان وحدت و اتحاد خود را حفظ کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه 22 بهمن سالروز پیروزی حق بر باطل به رهبری امام راحل را یک توفیق و عنایتی از سوی امام عصر(عج) عنوان کرد و گفت: اگر سه تحول و حرکت تاریخی در کشورمان یعنی جریان فتوای تاریخی مرحوم میرزای شیرازی در تحریم تنباکو، تصمیم مرحوم میرزای نائینی در نهضت مشروطه و اقدام مهم و تاریخی امام راحل در انقلاب اسلامی را بررسی کنیم در همه آنها یک وجه مشترک وجود دارد.

اویسی اضافه کرد: در هر سه این اتفاقات مهم توجه و عنایات اهل بیت(ع) و امام عصر(عج) مشهود است به طوری که هر سه این بزرگواران به فرموده خودشان تصمیم و حرکت خود را به اذن و اجازه امام عصر انجام دادند و به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام

کد N117861

وبگردی