آفتاب
فجر92/حماسه وحدت و امید؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: بعضی گزینه های آمریکا زنگ زده است

نماینده مجلس شورای اسلامی: بعضی گزینه های آمریکا زنگ زده است

تهران - ایرنا - حجت الاسلام روح الله حسینیان از دولتمردان آمریکا خواست تا در گزینه های خود تجدیدنظر کنند چون بعضی از این گزینه ها مانند گزینه نظامی زنگ زده است.

حسینیان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: آمریکا در گزینه های خود تجدیدنظر کند چون ممکن است بعضی از گزینه های آمریکا زنگ زده یا پوسیده باشد.

وی اظهارات اخیر برخی مقامات آمریکایی مبنی بر این که گزینه نظامی علیه ایران را هم بر روی میز دارند یک بلوف سیاسی دانست و افزود: آمریکا صدام و طالبان را سرنگون کرد اما نتوانست کوچکترین نگاهی به دشمن ترین دشمن(ایران) خود داشته باشد.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی همچنین گفت: همه این مسائل دلیلی بر آن است که آمریکا هیچ گزینه نظامی برای جمهوری اسلامی ندارد. چون ایالات متحده می داند جمهوری اسلامی ایران، هم از نظر نظامی قدرتمند است و هم نیرویی به نام بسیج دارد.

وی افزود: هر یک از گردان های بسیج می تواند گردان های آمریکایی را به زانو درآورده و نابود کند و اگرچه معتقدم بسیاری از دولتمردان آمریکا افرادی تهی مغز هستند ولی فکر نمی کنم گزینه نظامی را روی میز خود داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بزرگترین دغدغه مردم را خدشه دار شدن استقلال میهن اسلامی دانست و از مسوولان سیاست خارجی خواست تا قبل از این که به فن دیپلماسی اعتنا و تکیه کنند، به پشتوانه مردم ایران تکیه داشته باشند که پیامشان ایستادگی در مقابل همه ابرقدرتهاست.

وی در پایان گفت: اینک که بعد از 35 سال تحریم ها، جنگ تحمیلی و سختی های بسیار را پشت سرگذاشتیم، مسوولان دیپلماسی باید از این مردم پیام بگیرند و قدرتمندانه بر سر میز مذاکره بنشینند.

فراهنگ(3)**1003**1569
کد N117777

وبگردی