آفتاب
فجر92، حماسه وحدت و امید

من انقلابی ام

من انقلابی ام

تهران- ایرنا- ای مدعیانی که سالهاست با سه واژه ˈگزینه روی میز استˈ به خیال خود ملت ایران را تهدید می کنید، می خواهم بگویم من یک انقلابی ام و از راه مسالمت آمیز به دنبال حقوق به حق خودم هستم.

من یک دانشجو هستم و امروز همپای مردم کشور به صحنه راهپیمایی آمده ام تا بگویم من یک انقلابی ام.

من یک کارگر هستم اگر چه در لباس کارگری ولی در جمع مردم حضور یافتم تا بگویم من یک انقلابی ام.

من یک دانشمند هسته ای هستم که در تولید فناوری هسته ای تلاش می کنم تا کشورم را به قدرت بزرگی در خاورمیانه و دنیا تبدیل کنم و امروز همراه با دیگر هموطنانم حضور یافتم تا اعلام کنم که من یک انقلابی ام.

من یک آموزگار هستم و در کلاس درس به دانش آموزان درس عشق می آموزم و امروز عملا در آزمون بزرگ عشق شرکت کردم و شاهد بودم که دانش آموزانم از من پیشی گرفته اند و اثبات کردند که ما همه انقلابی هستیم .

من یک مهندس هستم که در زمینه راه، عمران، آبادی، اقتصاد و غیره برای سرافرازی میهنم صادقانه تلاش می کنم و امروز نیز با حضور سبزم در جمع مردم به دنیا اعلام می کنم که من یک انقلابی ام.

من یک دانش آموز هستم و هر آنچه که در مکتب عشق آموختم امروز در راهپیمایی با خود به صحنه آوردم تا بگویم من یک انقلابی ام.

من یک کشاورز هستم که مزرعه را آباد می کنم تا بتوانم در آبادانی خاک کشورم سهمی داشته باشم و امروز حتی با وجود پاهای ترک خورده به میدان آمدم تا من هم بگویم که یک انقلابی ام.

من یک پزشک هستم که از اول انقلاب برای ریشه کن کردن بسیاری از بیماری ها عاشقانه کوشیدم و امروز نیز با مردم سرزمینم همصدا شده ام تا بگویم من یک انقلابی ام.

من یک روحانی هستم که از مولایم علی درس دینداری آموختم و امروز پا حضور در راهپیمایی 22 بهمن آمده ام تا درس آموخته را به منصه ظهور برسانم و بگویم من هم یک انقلابی ام.

من یک سیاستمدار هستم و اگر چه برای اعتلای سیاست و فرهنگ ایرانی با دیگر کشورها و دیپلمات های دیگر کشورها در ارتباطم ولی همراه با آن همنوا با دیگر اقشار جامعه در این حماسه بزرگ حضور یافتم تا به دنیا بگویم من هم یک انقلابی ام.

من یک رفتگر هستم و اگر چه به خاطر ریختن زباله ها در کف خیابان کمی دلگیرم اما من هم در این عرصه حضور می یافتم و می گویم امروز تنها روزی است که از جمع آوری زباله های سطح خیابان ناراحت نیستم، چون من هم یک انقلابی ام.

من یک سربازم و برای حفظ جان، ناموس و مرز کشورم شب و روز نمی شناسم ولی همراه با مردم غیور کشورم امروز به راهپیمایی 22 بهمن آمدم تا بگویم من هم یک انقلابی ام.

من یک خبرنگار و عکاسم و با نوشته ها و تصویرهای گرفته شده از جمعیت عاشق و حاضر در راهپیمایی 22 بهمن همه شهرهای ایران به دنیا نشان می دهم که مردم ما چگونه عاشقانه و سرفرازانه و بدون هیچ حیله و نیرنگ و در فضایی کاملا مسالمت آمیز در همه صحنه های کشور حضور دارند و من هم آمده ام تا بگویم من یک انقلابی ام.....

من خبرنگار، سیاستمدار، پزشک، آموزگار، روحانی، کشاورز، دانش آموز، دانشمند هسته ای، کارگر و دانشجو و حتی زن خانه دار امروز برای دفاع از حقانیت آنچه که سی و پنج سال برای آن خون ها داده ایم و رنج ها کشیده ایم به میدان آمدیم تا بگویم ای کسی که گزینه ات روی میز است و با این سه کلمه چندین سال است که ملت من را تهدید می کنی بیا و رو در روی من بنشین؛ گزینه ات را روی یک کفه ترازو بگذار و من هم گزینه ام که همان حضور پررنگم در همه عرصه هاست را روی میز می گذارم تا ببینیم کدام کفه بر دیگری می چربد.

همه ایرانیان حاضر در راهپیمایی 22 بهمن !

اجتمام(5)** 9317/3377**1436
کد N117648

وبگردی