آفتاب

هشدار آمریکا به شهروندانش در مورد پروازهای یک شرکت هوایی در آمریکای جنوبی

هشدار آمریکا به شهروندانش در مورد پروازهای یک شرکت هوایی در آمریکای جنوبی

سفارت آمریکا در کشور گویان واقع در آمریکای جنوبی هشدار داد، اطلاعات تایید نشده تهدیدآمیزی درباره پروازهای یک شرکت هواپیمایی منطقه‌ای به مقصد آمریکا دریافت کرده و از آمریکایی‌ها خواست از استفاده از این پروازها خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه اسکای نیوز، این پیام نسبتا کوتاه به دلیل آنکه شخصا به تهدید بالقوه پروازهای یک شرکت هواپیمایی آمریکای جنوبی به نام کاریبین ایرلاینز معطوف بوده تا حدی نامعمول است.

این پیام به همه شهروندان آمریکایی در کشور گویان توصیه کرده اگر قصد دارند با پروازهای شرکت کاریبین ایرلاینز به خانه سفر کنند از وسایل نقلیه جایگزین استفاده کنند.

کارل ستوارت، نماینده این شرکت هواپیمایی در کشور گویان اظهار داشت این شرکت سطح تدابیر امنیتی را با حضور نیروهای پلیس، ارتش و دیگر سازمان‌ها افزایش داده است.

وی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: ما از روز جمعه تاکنون در این وضعیت قرار داشته‌ایم.

وی افزود: ما اکنون در بالاترین سطح تدابیر قرار داریم و پروازها در وضعیت معمول ادامه می‌یابند اما ما دست به هیچ ریسکی نمی‌زنیم.

در سال 2007 یکی از نمایندگان سابق پارلمان گویان که شهروندی آمریکا را داشت جزو چهار نفری بود که در ارتباط با توطئه ناکام بمبگذاری یک گروه از شبه نظامیان در فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی نیویورک گناهکار شناخته شدند.

انتهای پیام

کد N117602

وبگردی