آفتاب
محصولی در جمع راهپیمایان 22 بهمن:

دفاع از کیان ملت، پیام راهپیمایی امروز است

دفاع از کیان ملت، پیام راهپیمایی امروز است

کسی که قدرت را در اختیار دارد باید نسبت به کسی که صاحب قدرت نیست ملاحظه بیشتری داشته باشد در واقع آن کسی که قدرت را در دست دارد، دولت است. مردم و نخبگان فکری قدرتی در دست ندارند و آن کسی که مقتدر است باید ملاحظه بیشتری نسبت به آن کسی که قدرت در دست ندارد، انجام بدهد.

وزیر كشور دولت نهم  تاكید كرد: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، حضور حماسی،‌ دفاع از کیان و دفاع از حریم نظام و آرمان‌های شهدا و منویات رهبری و همچنین مقاومت پای اصول و ارزش‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق محصولی وزیر كشور دولت نهم در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ما هر ساله شاهد حضور گسترده‌تر مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن هستیم،خاطرنشان کرد: هر ساله مردم حضور پرشورتری نسبت به سال گذشته در راهپیمایی روز 22 بهمن از خود نشان می‌دهند.

وی با تاكید بر اینكه هر چقدر که نظام جمهوری اسلامی تقویت می‌شود و اقتدار دولت،‌ ملت و نظام جمهوری اسلامی بالا می‌رود، اظهار داشت: به همان میزان نیز دشمن‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی افزایش می‌یابد. در این زمان مردم نیز احساس تکلیف بیشتری برای حضور در راهپیمایی کرده و در نتیجه حضور حماسی از خود خلق می‌کنند.

محصولی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دعوت از مسئولان دولتی و منتقدان به سعه صدر، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود هر نه فقط منتقدان، بلکه هر دو طرف را به سعه صدر دعوت کرده‌اند.

عضو جبهه پایداری افزود: کسی که قدرت را در اختیار دارد باید نسبت به کسی که صاحب قدرت نیست ملاحظه بیشتری داشته باشد در واقع آن کسی که قدرت را در دست دارد، دولت است. مردم و نخبگان فکری قدرتی در دست ندارند و آن کسی که مقتدر است باید ملاحظه بیشتری نسبت به آن کسی که قدرت در دست ندارد، انجام بدهد.

وی تصریح کرد: هم مردم و هم مسئولان، نخبگان و منتقدان، همه باید حرف‌های خود را ضمن حفظ حرمت از روی دلسوزی مطرح کنند تا ما شاهد باشیم که نقدهای دلسوزانه به دولت و مسئولان کمک کرده است.

کد N117568

وبگردی