آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

بختیاری: دشمنی‌ها، ایران اسلامی را مقتدرتر کرده است

بختیاری: دشمنی‌ها، ایران اسلامی را مقتدرتر کرده است

معاون دادستان کل کشور ایستادگی و مقابله با دشمن حتی با گزینه نظامی او را پیام حضور حماسی و با عظمت مردم در راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: دشمنی‌ها، ایران اسلامی را مقتدرتر کرده است.

معاون دادستان کل کشور ایستادگی و مقابله با دشمن حتی با گزینه نظامی او را پیام حضور حماسی و با عظمت مردم در راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: دشمنی‌ها، ایران اسلامی را مقتدرتر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری سید مرتضی بختیاری در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن، با تبریک سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، بصیرت و هوشیاری ملت ایران در دفاع از میهن را تحسین برانگیز و حماسی دانست و اظهار کرد: این حضور پرشور و حماسی برآمده از غیرت دینی، بصیرت و هوشیاری، جهان را حیرت زده و شگفت‌زده کرده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن امروز، زبان و سخن را برای بیان این عظمت و شکوه راهپیمایی قاصر بیان کرد و گفت: حضور پرشور مردم چهارمحال و بختیاری از اولین ساعت‌های صبح و با توجه به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات مبنی بر شروع راهپیمایی از ساعت 10 صبح نشان از عمق بصیرت، ولایت مداری و ایستادگی بر پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی است.

بختیاری ایستادگی و مقابله با دشمن حتی با گزینه نظامی او را پیام این حضور و عظمت دانست و گفت: ملت ایران با این حضور و حماسه آفرینی خود به آمریکا و ابر قدرت‌های جهان اعلام می‌کنند که ما را از گزینه نظامی خود نترسانید چرا که ما هشت سال جنگ تحمیلی را در تاریخ پر افتخار خود ثبت کرده‌ایم.

وی با تاکید بر این‌که «گزینه نظامی آمریکایی‌ها دیگر اثر نخواهد داشت» تصریح کرد: آمریکا در جنگ هشت ساله تمامی امکانات و تجهیزات خود را به به واسطه صدام برای ضربه زدن به انقلاب نو پای جمهوری اسلامی به کار گرفت، اما در برابر سلاح ایمان و اعتقاد این ملت شکست خورده و حقیر شد.

بختیاری با بیان این‌که «دشمنی ایران با آمریکا یک دشمنی دیرینه است» گفت: ترور شخصیت‌های فرهیخته و برجسته همچون شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید رجایی به دست منافقان کوردل نمونه کوچک در میان هزاران هزار دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که «آمریکا به تنهایی قادر به انجام هیچ اقدامی نیست» آمریکا را نوکر حلقه به گوش اسرائیل دانست و گفت: آمریکا یک کشور حقیر و پست در مشت اسرائیلی‌ها است که بدون اجازه آن‌ها حتی آب هم نخواهد خورد.

بختیاری با بیان این‌که «تا زمانی که انقلاب اسلامی با تفکر اسلامی و آزادی خواهی در جهان حاکم باشد تهدیدها و فشارهای دشمنان پایانی نخواهد داشت» تصریح کرد: بزرگترین خیانت‌ها، فشارها و دشمنی‌ها در طول 35 سال اخیر علیه نظام اسلامی ایران تحمیل شده است، اما انقلاب نه تنها ضعیف نشده بلکه به برکت این فشار مقتدرتر و پر نفوذتر در جهان ظاهر شده است.

وی با تاکید بر این‌که «دشمنان، ملت ایران را از تحریم‌ها نترساند» تحریم‌های اقتصادی را یک حربه همیشگی دشمن دانست و گفت: انقلاب اسلامی از همان ابتدای شکل گیری نظام در تحریم‌ها و فشارها قرار داشت که ملت ایران سنگین‌ترین و سخت‌ترین آن‌ها را در جنگ هشت سال پشت سر گذاشتند و به یقین این تحریم‌ها هیچ تزلزلی در حرکت کشور نخواهد داشت.

انتهای پیام

کد N117527

وبگردی