آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

وزیر دادگستری: شخصیت دشمن، رجزخوانی و اهانت است

وزیر دادگستری: شخصیت دشمن، رجزخوانی و اهانت است

وزیر دادگستری گفت: تمامی‌گزینه‌های دشمن برای مقابله با پیشرفت‌های ملت ایران، خرج شده است و امروز تنها حرف و رجزخوانی و اهانت و هتاکی باقی مانده است که شخصیت دشمن است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در تکیه امیرچقماق یزد گفت: ملت ایران همواره با آگاهی، هوشمندی و با انسجام و وحدت در صحنه‌ها حاضر شده است و دشمن باید بداند که این حضور قدرتمندانه نمایش اقتدار ملت ایران و هوشمندی آنهاست.

وی خطاب به دشمنان ادامه داد: ملت ایران با مقابله با تحریم‌ها، فشارها، تهدیدها و جنگ افروزی‌ها، گام به گام به جلو حرکت کرده و دشمن را به عقب رانده است و این اهانت‌ها و هتاکی‌ها بی اثر است و شما آنچه در عمل قدرت داشتید را اجرا کردید و از هیچ کاری فروگذار نکردید.

به گفته وی ملت ایران پس از 2 سال تحریم‌ها و فشارهای کمرشکن، به اعتراف مراکز تحقیقاتی دشمن با برنامه ریزی و قدرت و هوشمندی عبور از این تحریم‌ها را تجربه کرده است و امسال سال رونق و پیشرفت اقتصادی برای ایران پیش بینی می‌شود.

وزیر دادگستری گفت: این حضور حماسی که مانند مردم یزد توسط مردم هزاران نقطه از استان یزد در حال نمایش است، پیامی‌هم برای دوستداران انقلاب دارد که برای خروج از سلطه و اقتدار باید به قدرت ملتشان اتکا کنند و در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خداوند توکل کنند.

وی با تاکید بر این‌که «ایستادگی دشمن در مقابل آهنگ سرعت حرکت نظام و انقلاب همچنان وجود خواهد داشت» افزود: دشمن دست از دشمنی و دنیا طلبی برنخواهد داشت و ما باید با روحیه ایمان و اتکا به خداوند و پیروی از ولایت فقیه این ایستادگی و مقاومت و اقتدار را حفظ کنیم.

وی رمز ماندگاری این اقتدار و موفقیت ملت ایران را پرهیز از اختلاف اعلام کرد و افزود: اگرچه اختلاف سلایق وجود دارد اما باید همدیگر را تحمل کنیم و مشکلات کوچک را بزرگ و برجسته نکنیم و به یکدیگر احترام گذاشته و از فشار هراسی نداشته باشیم.

وزیر دادگستری گفت: مردم به وظیفه خود در مقابل نظام عمل کردند دولت هم باید به تعهداتش عمل کند و با مردم صادق بوده و در مقابل آنها پاسخگو باشد.

وی از اراده مصمم دولت تدبیر و امید برای برخورد با رانت خواری‌ها و فسادهای مالی خبر داد و افزود: اصلاح نظام اداری معیوب فعلی و فراهم کردن زمینه اشتغال به خصوص جوانان تحصیل کرده از دیگر اهداف دولت تدبیر و امید است.

پورمحمدی تاکید کرد: مذاکرات کشور نشانه نیاز ما به دشمن و اتکای ما برای حل مشکلات توسط آنها نیست بلکه ما سعی داریم با برداشتن موانع زمینه زندگی عزتمندانه ملت ایران را فراهم کنیم و زمینه حضور تلاشگران و کارآفرینان هم مهیا شود و جلوی سنگ اندازی دشمنان گرفته شود.

وی بر اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: باید در مصرف خود مراقبت کنیم و شرایط کشور را در نظر بگیریم و منافع ملی را خوب مدیریت کنیم.

انتهای پیام

کد N117399

وبگردی