آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

عبادی:پیروی از رهبری، مهم‌ترین پیام راهپیمایی 22 بهمن است

عبادی:پیروی از رهبری، مهم‌ترین پیام راهپیمایی 22 بهمن است

مهم‌ترین پیام مردم ایران در راهپیمایی امروز به جهانیان، پیروی محض از رهبری ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقرعبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس امروز در جمع شرکت‌کنندگان راهپیمایی 22 بهمن بیرجند گفت: انقلاب اسلامی ایران 35 سال پیش به یاری امام زمان(عج) و حضور گسترده مردم و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: بعد از گذشت 35 سال بعد از انقلاب همواره بُعد معنوی و جهان‌بینی معنوی باعث تدوام انقلاب شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس با اشاره به اینکه ایران الگویی برای سایر کشورها است، ادامه داد: ملت ایران با رهنمودهای امام راحل و با رهبری مقام معظم رهبری انقلاب به ثمر نشسته است.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه آمریکایی‌ها مخالف ایران و اسلام بوده و مخالف وجود هر حکومت قدرتمند به خصوص اسلامی هستند، تصریح کرد: اسلام باعث قدرت حکومت ایران می‌شود و آمریکا به هیچ کشور اسلامی اجازه قدرت فراوان را نمی‌دهد.

وی رمز پیروزی انقلاب را پشتیبانی از ولایت فقیه اعلام کرد وادامه داد: پشتیبانی از ولایت فقیه، حضور گسترده مردم در صحنه و اتحاد مردم از دیگر عوامل پیروزی و تدوام انقلاب است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران همیشه در صحنه بوده‌اند، تأکید کرد: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری محقق کرده‌اند و مسئولان باید حماسه اقتصادی را نیز محقق کنند.

حجت‌الاسلام عبادی حل مشکلات اقتصادی، تورم و کار را از وظایف مسئولان ذکر کرد و افزود: باید پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته‌ای باشیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با مذاکره مخالف نیست، خاطرنشان کرد: ملت ایران با افرادی که در برابر گستاخی می‌کنند تو دهنی می‌زند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران باید با هم متحد باشند، یادآور شد: اگر از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیریم در برابر خون شهدا مسئول هستیم.

انتهای پیام

کد N117353

وبگردی