آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

عزیزی: مردم ایران حافظ منافع و کیان این کشور هستند

عزیزی: مردم ایران حافظ منافع و کیان این کشور هستند

عزیزی گفت: حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن شعور و معرفت آنها را به جهان ثابت کرد.

قاسم عزیزی نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، اظهار داشت: حضور مردم نشان‌دهنده شعور و معرفت مردم آنهاست.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره با توجه به شرایط و موقعیت‌های حساس موجود در کشور به موقع در صحنه حضور می‌یابند، افزود: این حضور مردم به معنای پشتیبانی از کشور در مجامع بین‌المللی است. آنان امروز با حضور خود بار دیگر از کیان کشور، ارزش‌ها و همه پیشرفت‌های امروز که مرهون تلاش دانشمندان است و همچنین کلیت نظام دفاع کردند.

عزیزی تصریح کرد: مردم با راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که ضمن اینکه ملتی صلح‌طلب هستند اجازه دخالت هیچ کشوری را به امور داخلی خود نخواهند داد. نشان دادند که شخص یا کشوری حق ندارد برای مردم و کشور تصمیم گیرد.

نماینده شازند گفت: مردم بار دگیر نشان دارند که حافظ منافع و کیان کشور هستند و تا همیشه پشتیبان خواهند بود و این حضور نقش مهمی را در صحنه‌های بین‌المللی بازی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: نسل جوان ما نیز در طول دوران پیروزی انقلاب نقش مؤثری را در کشور ایفا کرده‌اند.

وی افزود: جوانان شاید روزهای مبارزه و پیروزی انقلاب را ندیده‌اند اما همواره شاهد نقش پررنگ آنها در پیشبرد اهداف انقلاب و حضور در راهپیمایی 22 بهمن بوده‌ایم و موفقیت‌ها در تولید و رشد علمی گواه این مدعا ست.

عزیزی تصریح کرد: جوانان ما همواره برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن حضوری چشمگیر در راهپیمایی‌های 22 بهمن داشته‌اند. قطعا اگر نقش پررنگ این جوانان در کشور نبود امروز این اثرات مثبت در حوزه مختلف شکوفا نمی‌شد.

نماینده شازند تأکید کرد: وظیفه جوانان علاوه بر حفظ و پاسداشت انقلاب و خون شهدا این است که نسل آینده را نسبت به انقلاب و آرمان‌های امام(ره) توجیه کنند و این روند تبیینی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

کد N117352

وبگردی