آفتاب

المپیک 2014 سوچی/نروژ صدرنشینی را به کانادا واگذار کرد

المپیک 2014 سوچی/نروژ صدرنشینی را به کانادا واگذار کرد

مسکو - ایرنا- تیم اعزامی کانادا به بیست و دومین دوره بازی های المپیک زمستانی 2014 سوچی پس از سه روز صدرنشینی نروژ به جایگاه نخست کسب مدال های این دوره از مسابقات صعود کرد.

به گزارش ایرنا، ورزشکاران کانادایی در المپیک زمستانی 2014 سوچی در ساحل دریای سیاه موفق شده اند با کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز، مجموع مدال های خود را به عدد هفت برسانند تا در جایگاه نخست این دوره از بازی ها قرار گیرند.

پس از کانادا، هلند با کسب سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم نروژ نیز با کسب دو مدال طلا، یک نقره و چهار برنز در رتبه سوم جدول توزیع مدال ها جای گرفته است.

تیم اعزامی آمریکا به بیست و دومین دوره بازی های المپیک زمستانی سوچی نیز با 250 ورزشکار و به عنوان بزرگ ترین حاضر در این دوره از مسابقات با کسب دو مدال طلا و سه مدال برنز و مجموع 5 مدال در جایگاه چهارم قرار دارد.

تیم اعزامی آلمان به المپیک زمستانی 2014 سوچی نیز با کسب تنها دو مدال رتبه پنجم این دوره از مسابقات را تا امروز به خود اختصاص داده است.

بیست و دومین دوره بازی های المپیک زمستانی 2014 سوچی با حضور بیش از دو هزار و 500 ورزشکار از 88 کشور جهان از جملع گذشته در شهر بندری سوچی روسیه در ساحل دریای سیاه آغاز شده است.

اروپام/518
کد N117270

وبگردی