آفتاب

راهپیمایی امروز پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده است

راهپیمایی امروز پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده است

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی،الگوی استقلال خواهی مردم آزاده دنیا است.

عبدالرحمان رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان،با اذعان به اینکه بزرگترین و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران استقلال سیاسی و اقتصادی است افزود: قدرت های بزرگ از استقلال سایر کشورها واهمه دارند و می کوشند که این کشورها همواره به آنها وابسته بمانند اما جمهوری اسلامی ایران به مدد رهبری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا 35 سال است ضمن برخورداری از استقلال به الگوی استقلال خواهی مردم آزاده دنیا مبدل شده است.

وی با بیان اینکه قدرت های جهانی در مذاکره با کشورهای وابسته به دنبال بهره برداری بیشتر هستند اظهار کرد: مذاکرات با این کشورها غالبا نمایش است چرا که قدرتهای سیاسی در این کشورها، وابسته هستند اما به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران با این قدرت ها از موضع قدرت و استقلال مذاکره می کند.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 گفت: حضور با صلابت و با شکوه امروز مردم ،پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده است و غربی ها و مقامات آمریکایی به اتحاد و همدلی مردم ایران بیش از پیش پی می برند.

رستمیان دستیابی به فناوری های هسته ای ،افتخارات علمی،پیشرفت های نظامی و پیشرفت در بخشهای مختلف را از دیگر دستاوردهای 35 سال انقلاب اسلامی در ایران عنوان کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای بزرگ و قدرت های جهانی می خواهند فناوریها در دست آنها باقی بماند،گفت: کسب فناوری، ابزاری برای تبدیل منابع طبیعی به ثروت است و از این رو ابرقدرتها تمایل دارند این علم انحصاری و به تنهایی در دست آنها باقی بماند تا سایر کشورها به آنان وابسته بمانند اما ایران اسلامی در همه بخشها از استقلال برخوردار است و دشمنی قدرت های جهانی نیز از همین نشات می گیرد.

انتهای پیام

کد N117259

وبگردی