آفتاب
وزیر نفت در راهپیمایی 22 بهمن؛

ملت ایران تسلیم پذیر و از بین رفتنی نیست

ملت ایران تسلیم پذیر و از بین رفتنی نیست

مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند، می‌خواهیم با دنیا تعامل داشته باشیم، اما به هیچ قیمت حاضر نیستیم استقلال و عزت خود را از دست بدهیم.

وزیر نفت با بیان اینکه ملت از دولت و سیاست های اعتدالی آن که همراه تدبیر است حمایت می کند، گفت: بنابراین دشمنان ما باید بدانند ملت ایران تسلیم پذیر و از بین رفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیژن نامدار زنگنه در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام این راهپیمایی وحدت، همبستگی، انسجام درونی، سعادت، سربلندی و عزت ملت ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری است.

وی افزود: ملت ایران دشمنان بزرگی دارند که مانع پیشرفت آنان می شوند بنابراین دشمنان ما باید بدانند ملت ایران تسلیم پذیر و از بین رفتنی نیست.

وزیر نفت تصریح کرد:  مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند، می‌خواهیم با دنیا تعامل داشته باشیم، اما به هیچ قیمت حاضر نیستیم استقلال و عزت خود را از دست بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران باید نشان دهند که متحد و یکپارچه هستند و از دولت و سیاست‌های اعتدالی آن که همراه با تدبیر است حمایت می‌کنند، چرا که در این صورت موفقیت دولت بیشتر می‌شود.

کد N117237

وبگردی