آفتاب
وزیر دادگستری در مراسم 22 بهمن یزد:| 144850

باید اختلاف‌ها را کنار گذاشت

باید اختلاف‌ها را کنار گذاشت

حدود ۱۳۰ هزار میلیارد تومان پول توزیع شده ولی به اهدافمان که کاهش فاصله طبقاتی بوده، نرسیده‌ایم/دولت خود را متعهد می‌داند که نظام اداری را اصلاح کند چرا که نظام اداری ما معیوب است.

وزیر دادگستری گفت: اقشار مختلف مردم باحضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت خود را به دنیا نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در یزد، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی صبح امروز در اجتماع مردم یزد در میدان امیرچخماق به‌مناسبت روز ۲۲ بهمن با اشاره به وحدت و یکپارچگی ملت ایران گفت: دشمن هر کار توانسته در برابر ایران انجام داده ولی تاکنون موفق نبوده است.

وی گفت: نتایج بررسی‌های موسسات تحقیقاتی بین المللی نشان داده ایران تحریم‌های فلج کننده را پشت سر گذاشته است.

پورمحمدی تصریح کرد: حضور مردم یک پیام مهم به دوستان ما دارد و آن اینکه کسانیکه زیر سلطه و ظلم هستند بدانند نصر الهی قطعی است. همچنانکه خداوند در قرآن می‌فرماید کسانی که در راه مستقیم ثابت قدم باشند، نصر الهی قطعی است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه امروز دشمنی دشمن به اتمام نرسیده است، گفت: دشمن همیشه به دنبال منافع خود است. پورمحمدی گفت: همه روزهای ما باید مانند ۲۲ بهمن باشد، باید حرف‌های همدیگر را گوش کرد و هم دیگر را توصیه به صبر کرد.

وی تاکید کرد: امر خداوند بر عدم اختلاف است، باید اتحاد داشت، اتحاد داشتن به معنای اختلاف نداشتن نیست، بلکه به معنای تحمل کردن یکدیگر و توهین نکردن است.

پورمحمدی هشدار داد: اگر این امر خداوند را رعایت نکنیم، به سمت اضمحلال می‌رویم.

وی درباره دولت تدبیر و امید هم گفت: معتقدیم اگر بخواهیم وظایف خود را به‌خوبی انجام دهیم باید صادق باشیم، باید اشکالات را پذیرفت و به مردم اعلام کرد، همچنانکه دولت باید پاسخگو باشد چراکه دولت می‌خواهد مردمی باشد.

مصطفی پورمحمدی، موفقیت دولت را انضباط مالی دانست و گفت: دولت خود را متعهد می‌داند که نظام اداری را اصلاح کند چرا که نظام اداری ما معیوب است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به بیکاری جوانان در جامعه گفت: راهکار این موضوع رونق محیط کسب و کار است و این وظیفه مهمی بر دوش دولت است.

وی با اشاره به واریز ۳۶ مرحله یارانه نقدی گفت: حدود ۱۳۰ هزار میلیارد تومان پول در این مراحل توزیع شده ولی به اهدافمان که کاهش فاصله طبقاتی بوده، نرسیده‌ایم.

این مراسم با حضور پرشور مردم یزد در میدان امیرچخماق یزد برگزار شد و با مشارکت مسئولان ارشد استان یزد نظیر امام جمعه یزد، استاندار، مدیرکل اطلاعات و مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

کد N117234

وبگردی