آفتاب
فجر 92، حماسه وحدت و امید

دعوت راهپیمایان ایرانی از مسلمانان جهان برای تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی

دعوت راهپیمایان ایرانی از مسلمانان جهان برای تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی

تهران - ایرنا - در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، پوستری با عنوان تحریم کالاهای تولیدی رژیم صهیونیستی توسط مردم غیور و انقلابی ایرانی در بین راهپیمایان توزیع شد که مسلمانان جهان را دعوت به تحریم کالاهای این رژیم می کرد.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، در این پوستر آمده است ˈبیاییم در مقابل تحریم های فلج کننده، کالاهای غیرضروری صهیونیستی را تحریم نماییم و از مشارکت در جنایات صهیونیست ولو به اندازه یک فشنگ خودداری کنیم ˈ.

در این پوستر محصولات قهوه، نسکافه و شیرخشک شرکت نستله، کیف و کفش تیم برلند، لوازم آرایشی اورال و محصولات پانتئا، چند نوع نوشابه از جمله کوکاکولا در لیست این تحریم قرار گرفته اند.

همچنین در بخش دیگری از این پوستر فتوای مراجع در باره شرکت های صهیونیستی آورده شده است.

در مرکز این پوستر به نقل از مقام معظم رهبری آمده است ˈاگر خرید و فروش این تولیدات موجب تقویت دولت حقیر و غاصب اسراییل شده و یا در راه دشمنی در راه اسلام و مسلمین به کار رود، خرید و فروش آنها برای هیچکس جایز نیست و اشکال داردˈ.

این پوستر به ابعاد ورق A2 به رنگ سفید طراحی شده است.

این پوستر شرکت فلیم سازی فاکس قرن بیستم، والت دیزنی و شبکه خبری سی ان ان و مجله هفتگی تایمز را به عنوان ابزارهای دیگر صهیونیست ها برای مقابله با قطعنامه ها، اعلامیه ها و بیانیه هایی که مجامع عمومی بر علیه جنایت این رژیم صادر می کنند، عنوان کرد.

علمی (3)1746/1354**1558
کد N117187

وبگردی