آفتاب

سیاستمدار پاکستانی: انقلاب اسلامی ایران؛ استکبار جهانی را رسوا کرد

سیاستمدار پاکستانی: انقلاب اسلامی ایران؛ استکبار جهانی را رسوا کرد

اسلام آباد - ایرنا - دبیرکل حزب ˈمجلس وحدت مسلمینˈ پاکستان با تاکید بر موقعیت مهم و جایگاه رفیع ایران در جهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ گفت: انقلاب اسلامی چهره واقعی امپریالیست و استکبار جهانی را برملا کرد.

علامه ˈراجا ناصر عباس جعفریˈ سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه موفقیت های آن نتیجه مبارزات امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی علیه ظلم و استبداد رژیم طاغوت بود که امروز این پایداری و مقاومت ؛ ایران را به الگوی درخشان برای سایر کشورها تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت و شکوفایی انقلاب اسلامی با وجود توطئه دشمنان و پس از گذشت 35 سال همچنان به قوت خود باقی است.

ˈناصر عباس جعفریˈ بر این باور است: انقلاب اسلامی؛ استقلال ایران را تضمین و درحال حاضر این انقلاب با اتحاد و همبستگی ایرانیان زیر چتر اسلام و تحت منویات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ؛ پربار تر از گذشته می باشد.

وی بنیانگذار انقلاب اسلامی را رهبر تمام قرن ها توصیف کرد و گفت: امام راحل با رهبری مردم ایران باعث شدند تا نظام مردم سالاری دینی براساس اصول اسلام در ایران حاکم شود و متعاقب آن این اسلامیت به کشورهای دیگر نیز نفوذ کند.

این رهبر مذهبی پاکستان ادامه داد: حضرت امام خمینی ره ضمن رویارویی با تمام چالش های بوجود آمده توسط غربی ها، رهنمودهای لازم به مردم ایران جهت خنثی نمودن توطئه های آنان علیه انقلاب اسلامی را ترسیم کردند.

وی تاکید کرد: ایران امروز در بسیاری از زمینه ها بویژه صنایع دفاعی، نظامی، پزشکی، کشاورزی، علوم، فناوری و آموزش و پرورش پیشرفت چشمگیری داشته و سایر کشورهای جهان باید این تلاش ایران را برای خود الگو قرار دهند.

علامه جعفری افزود: امام راحل ره نیز به جهان عنوان کردند که دین و سیاست به یکدیگر وابسته بوده و افراد متعلق به جامعه مذهبی نیز صلاحیت و استعداد لازم را برای اداره امور کشور دارند.

دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین وابسته به شیعیان پاکستان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ نظام و دولت ایران بدنبال سیاست های مستقل در امور خارجی خود بود و در حقیقت انقلاب به جهان اسلام و مسلمانان ثابت کرد که پیشرفت با بهره گیری از اصول اسلامی نیز قابل دستیابی است.

آساق ** 1095**1392
کد N117142

وبگردی