آفتاب

اتمام حجت ملت ایران با بدخواهان در 35 سالگی انقلاب

اتمام حجت ملت ایران با بدخواهان در 35 سالگی انقلاب

تهران - ایرنا - همانگونه که پیش بینی می شد راهپیمایی 22 بهمن سال 92 به حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی مبدل شد و حضور پرشورتر مردم در سی و پنجمین راهپیمایی 22 بهمن اتمام حجتی با بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش ایرنا، انقلاب اسلامی ملت ایران در آغاز سی و ششمین سالروز آن، به درخت تنومندی مبدل شده که هر روز بر اقتدار و عظمت آن افزوده شده و امید را هر چه بیشتر برای جهان اسلام به ارمغان می آورد.

حضور گسترده تر مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن 92، نسبت به سال های گذشته پیام های رسایی برای تفرقه انگیزان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران دارد که امروز در فریادهای آنان تجلی پیدا کرد.

حضور حماسی مردم ایران به بدخواهان و دشمنان خارجی این پیام را می رساند که با ملت با عظمت ایران باید با زیان تکریم و احترام سخن بگویند و اظهارات نخ نمای دولتمردان آمریکا مبنی بر تهدید و تحریم، پس از 35 سال حرکت عزت آفرین ایرانیان، نتیجه ای جز حقارت بیشتر آنان به دنبال ندارد.

مردم این پیام را به غربی ها رسانده اند که حضور آنان در مذاکرات هسته ای نشان از منطق و تدبیر ایرانیان دارد و شرکت مصمم تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 92 نشان داد که تهدیدها و تحریم ها خللی در اراده آهنین ملت برای دستیابی به قله های پیشرفت و توسعه ایجاد نکرده است.

همانطور که رییس جمهوری نیز در سخنرانی خود تاکید کرد که تهدید و تحریم ملت ایران یعنی ایستادن در مقابل یک تاریخ پرافتخار و ملتی که هرگونه در مقابله با دشمنان متحمل شکست نشده است.

وی افزود: اگر کسانی در توهم هستند که روی میز آنها تهدیدی علیه ملت ایران وجود دارد، باید بدانند که باید عینک خود را تغییر دهند. روی هیچ میزی در جهان تهدید نظامی علیه ملت ما وجود ندارد و حرکت ملت ایران به سمت قله پیشرفت در دانش و فناوری و از جمله فناوری صلح آمیز هسته ای، دائمی خواهد بود.

اعلام حمایت گسترده مردم از تیم مذاکره کننده هسته ای در پیروی از خواسته مقام معظم رهبری خود گواه این واقعیت است که مجموعه دولت و مذاکره کنندگان در مسیر درستی حرکت می کنند که نتیجه آن سربلندی ایران اسلامی است.

البته این حماسی آفرینی وحدت آفرین مردم پیامی نیز به دوستان داخلی و همه گروه ها و احزاب و تشکل ها دارد که راه عبور از گردنه های سخت انسجام و همدلی مردم و مسوولان و دوری از هرگونه تقابل و حرکت پرشتاب به سمت تعامل موثر و همگرایی در داخل است.

همانطور که رییس جمهوری نیز در سخنرانی خود در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد که دولت ازهرگونه تقابل پرهیز کرده و مصر است با برقراری وحدت بیشتر بین همه گروه ها، زمینه ارایه خدمات بیشتر و بهتر به این مردم آگاه و موقع شناس فراهم آید.

در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال جهاد سخت در عرصه سیاست خارجی با حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، این همگرایی به طور قطع باعث تقویت موضع مسوولان در این مذاکرات شده و هرگونه بهانه جویی را از بدخواهان خارجی خواهد گرفت.

مهم ترین دستاورد این حضور گسترده مردم نیز تثبیت دستاوردهای انقلاب، امیدواری بیشتر مردم و تداوم حرکت با تدبیر دولت برای تامین آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

سیام 1535
کد N117079

وبگردی