آفتاب

22 بهمن و حمایت از دیپلماسی هسته ای

22 بهمن و حمایت از دیپلماسی هسته ای

ایران اسلامی در سی و پنجمین راهپیمایی 22 بهمن همانند سال های ابتدایی انقلاب شاهد حضور پرشور و انقلابی مردم پرنشاط و امید است و لحظه به لحظه به سیل جمعیت انبوه راهپیمایان از مسیرهای اعلام شده، افزوده می شود.


به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا، مشاهدات خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مستقر در مسیرهای راهپیمایی در طول خیابان آزادی و میدان بزرگ آزادی حاکی از خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است.
بسیاری از مردم تهران همزمان با سراسر کشور، ساعت ها پیش از زمان رسمی آغاز راهپیمایی با حضور در میادین و خیابان های منتهی به میدان آزادی، صفحه ای دیگر از آگاهی و موقعیت اندیشی خود را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش گذاشته اند.
راهپیمایان تهرانی متشکل از نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف از زن و مرد با نشاط و امید در جشن پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافته و ضمن حمایت قاطع خود از سیاست های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر تداوم مسیر عزت آفرین انقلاب اسلامی تاکید دارند.
بر اساس این گزارش، راهپیمایان در شعارهای خود از دیپلماسی هسته ای دولت حمایت کرده و نسبت به گستاخی های سردمداران کاخ سفید واکنش نشان می دهند.
مردم همچنین در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شعارهای انقلاب 57 را بار دیگر فریاد زده و خواسته خود مبنی بر پایداری، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اعلام می کنند.
مردم حماسه آفرین ایران با امید فراوان ضمن اعلام حمایت و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب، بر تداوم حرکت در مسیر آرمان های حضرت امام (ره) تاکید دارند.
راهپیمایان همچنین بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی برای حل مشکلات داخلی و مقابله با دسیسه های خارجی تاکید کرده و هر نوع اختلاف انگیزی را تامین کننده منافع دشمنان خارجی معرفی می کنند.
مردم تهران همچنین برخی بداخلاقی های سیاسی در کشور را که مانع تدابیر رهبری معظم انقلاب و تلاش های دولت بویژه در باره دیپلماسی هسته ای می شود را محکوم می کنند.
کد N116743

وبگردی