آفتاب
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

رسالت حوزه و روحانیت، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است

رسالت حوزه و روحانیت، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خواستار حضور هرچه بیشتر روحانیت در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی شد و گفت: وجود پربرکت امام خمینی(ره) احیاگر نهضت نبوی و باعث برقراری حکومت دینی در عصر شیطنت استکبار جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ منطقه کردستان، حجت‌الاسلام محرم‌علی فراشی در همایش «امام خمینی، احیاگر سنت نبوی» در سنندج، از روحانیون به عنوان پرچمداران بصیرت و مدافعان حریم اسلام نام برد و اظهار کرد: رسالت حوزه و روحانیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمام شرایط است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان بیان کرد: شکل‌گیری موج بیداری اسلامی در منطقه طی چند سال اخیر نشان داده که انقلاب اسلامی ما از مرزهای جغرافیایی گذشته و تا عمق قلب آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده است.

وی با اشاره به توطئه‌های تفرقه انگیز دشمنان اسلام اعلام کرد: در این راستا رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باعث تحکیم پایه‌های وحدت در جهان اسلام و افزایش بصیرت در جوامع اسلامی شده است.

مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور عمل به آموزه‌های دینی و منویات مقام معظم‌ رهبری را تنها راه نجات مسلمانان از دست استکبار دانست و عنوان کرد: حضور دشمن‌شکن و پرشور مردم در برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی نشان دهنده عظمت ایران و ایرانیان به جهانیان است.

وی در پایان با اعلام این‌که امروز دشمن با تطمیع و تجهیز عده‌ای گمراه خود فروخته مزدور باعث ترویج افراطی‌گری، تکفیر و مسلمان‌کشی شده است، یادآور شد: وحدت و انسجام مردم و برادری اهل تشیع و تسنن، بهترین راه مقابله با تفکر تکفیری‌هاست.

انتهای پیام

کد N116549

وبگردی