آفتاب
دبیر کل حزب اراده ملت ایران :

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه مذاکره کنندگان عرصه های دیپلماتیک است

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه مذاکره کنندگان عرصه های دیپلماتیک است

تهران-ایرنا- دبیر کل حزب اراده ملت ایران و عضو شورای شهر تهران حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را سرمایه ملی دانست که پشتوانه مذاکره کنندگان در عرصه های دیپلماتیک است.

ˈاحمد حکیمی پورˈ دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، 22 بهمن را مقطع فراموش نشدنی از تاریخ ملت ایران ذکر کرد و گفت: هر سال شاهد بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اما امسال با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم حضوردر راهپیمایی 22 بهمن از جهات متعددی حایز اهمیت است.

وی افزود: بعد از تحقق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد فضای مثبت و همدلی در کشور ایجاد شده و مشارکت آحاد ملت در این راهپیمایی نقش موثری در پیگیری اهداف و سیاست های جمهوری اسلامی خواهد داشت.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: وحدت و انسجامی که در این روز به نمایش گذاشته می شود، سرمایه ای ملی برای کشور است و موجبات موفقیت سیاست های بین المللی و مذاکره کنندگان کشورمان را فراهم می کند.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران تصریح کرد: انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی و اخلاقی بود که ریشه در هنجارها و فرهنگ غنی ملی و اسلامی ملت داشته است.

وی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب متعلق به هیچ حزب و دسته سیاسی نیست، گفت: انقلاب اسلامی با حضور همه آحاد ملت به پیروزی رسید و در واقع رمز پیروزی انقلاب وحدت و اتحاد همه ملت ایران بود و باید امروز هم در سالگرد پیروزی این وحدت وانسجام به نمایش گذاشته شود.

سیام(4)**2021**1449
کد N115872

وبگردی