آفتاب

دعوت سازمان جوانان حزب اسلامی کار برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت سازمان جوانان حزب اسلامی کار برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

سازمان جوانان حزب اسلامی کار جهت دعوت از جوانان ایران زمین برای شرکت در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین‌کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد.

ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی و به خصوص جوانانی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون خویش مزرعه دین را آبیاری کردند. شاید سخنی به گزاف نباشد اگر گفته شود جوانان نقش محوری در انقلاب شکوهمند داشتند و اثبات این ادعا را می توان در تسخیر لانه جاسوسی دانست که جوانان و دانشجویان به گفته امام کار بسیار بزرگی انجام دادند و لانه مخوف مستکبرین را در هم شکستند.

اکنون انقلاب اسلامی در حالی وارد سی ‌و پنجمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.

جمهوری اسلامی ایران بالنده‌تر از همیشه و با سرعت وصف‌ناپذیر قله‌های رشد را یکی پس از دیگری طی می‌کند و یکه تاز عرصه پیشرفت در جهان می‌باشد. چه در عرصه های سیاسی، چه نظامی، چه اقتصادی و چه علمی و فرهنگی. همه این شرایط سبب می شود تا این دوران را پیچ عظیم تاریخی بدانیم. این سال‌ها تاریخ ساز خواهند بود. آیندگان خواهند نشست و در مورد عملکرد مردم عصر ما به بحث و بررسی خواهند پرداخت، اما نباید فراموش کنیم این حرکت، سی و پنج سال وارثی می‌خواهد که همواره پشت ولایت فقیه باشند که انصافا جوانان برومند ایران این حق را ادا کردند، اما می توان جای خالی این دانشجویان ولایی و نخبه را در مسولیت های دولتی مشاهده کرد. جوانانی که همواره با انگیزه برای جان فدا کردن در راه اسلام و کشور آماده اند و از این پتانسیل بزرگ و ارزشمند استفاده ای نمی‌شود، اما باز هم این جوانان هستند که عرصه را خالی نمی‌گذارند، " سازمان جوانان حزب اسلامی کار " به عنوان بدنه ارتباط با جوانان حزب اسلامی کار با جوانان ایران زمین با ندای لبیک گویان در 22 بهمن در خیابان‌ها حضور به هم می‌رسانند.»

انتهای پیام

کد N115221

وبگردی