آفتاب

سجادی: انتخابات و راهپیمایی از مظاهر حضور مردم در صحنه است

سجادی: انتخابات و راهپیمایی از مظاهر حضور مردم در صحنه است

تهران - ایرنا - سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، انتخابات و راهپیمایی را از مظاهر حضور مردم در صحنه دانست و اظهار داشت: حمایت همه جانبه مردم از نظام اسلامی، وظیفه مسوولان را در خدمت رسانی به مردم سنگین تر می کند.

«کمال سجادی» در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: مردم ایران نشان داده اند که بر سر مصالح ملی، اصول انقلاب و آینده کشور ایستاده اند و حاضر نیستند که ذره ای عقب نشینی کنند.

وی با بیان اینکه افزایش قدرت کشور همچنان باید در دستور کار مردم و مسوولان در سال های آینده باشد، گفت: ایران اسلامی در 35 سال گذشته مسیر پر فراز و نشیبی را با اتکا به قدرت مردم و رهنمودهای امام و رهبری پشت سر گذاشت که تداوم این مسیر جز با تمسک به اصول انقلاب امکان پذیر نیست.

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان تقویت اتحاد داخلی و انسجام هرچه بیشتر قوای سه گانه در کشور را لازمه پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به دنیا نشان خواهد داد که مردم همواره در کنار انقلاب اسلامی خود هستند.

سجادی با بیان این که استقلال کشور خواسته همه جریان ها و گروه های سیاسی شناسنامه دار است، افزوود: اگر این کشور تا به امروز صدمه ندیده به خاطر هدایت های رهبری و استقامت مردم بر حفظ استقلال و آزادی بوده است.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی دلبسته انقلاب و کشور خویش هستند و به همین خاطر در این سال ها در همه صحنه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حضور داشته اند و مسوولان را تنها نگذاشته اند.

این فعال سیاسی، شرکت در راهپیمایی های سراسری را یکی از جنبه های حضور مردم در صحنه های سیاسی عنوان کرد و گفت: مشارکت در انتخابات و برگزاری انتخابات های پرشور یکی دیگر از عرصه های تجلی حضور مردم در صحنه است.

سجادی در ادامه گفت: دوران دفاع مقدس ثابت کرد که مردم برای دفاع از کشور خود حاضر به جانفشانی هستند و پس از آن نیز به شیوه های مختلف از جمله راهپیمایی ها و انتخابات ها حضور خود را در حمایت از نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: حضور همیشگی مردم در صحنه وظیفه مسوولان را برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم سنگین تر می کند تا مردم را به تداوم راه انقلاب دلگرم تر کنند.

سیام**2025 ** 1418
کد N115040

وبگردی