آفتاب

دعوت انجمن اسلامی پزشکان از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت انجمن اسلامی پزشکان از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

انجمن اسلامی پزشکان ایران به مناسبت سی پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این بیانیه آمده است:

«ان‌الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

بار دیگر موسم پیروزی انقلاب اسلامی ایران که اکنون به انقلابی جهانی بدل شده، فرا رسیده است و مردم بیدار کشورمان با بصیرتی بیش از گذشته و با تاکید بر شعار همیشگی خود یعنی "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" چشم انداز تشکیل حکومت جهانی اسلام زا چراغ هدایت خود قرار داده‌اند.

امروز پس از گذشت سی‌وپنج سال از خیزش عظیم مردم ایران و خلق انقلابی اسلامی، شاهد آن هستیم که الگوهای رایج اداره جهان یکی پس از دیگری شکست خورده و به زباله‌دان تاریخ ملحق می‌شوند و تنها این نور اسلام ناب است که روز به روز از پس غبار فتنه‌ها و کینه‌ها رخ می‌نمایاند و این نشانه‌ای است از تلاش‌ها و جانفشانی‌های مردم ایران در سال‌های سخت حکومت ستمشاهی، که امروز به ثمر رسیده و این انقلاب را نه تنها به یک انقلاب منطقه‌ای بلکه به انقلابی جهانی بدل کرده و موفقیت الگوی مردم‌سالاری دینی را بر همگان آشکار کرده است.

الگویی که در طول سالیان گذشته بارها مورد هجمه و دست‌اندازی نظامی، فرهنگی و اقتصادی قرار گرفت اما هربار توانست با بنیادی محکم تر از قبل، از زیر فشار دشمنان خود که همان یاران شیطانند، با سربلندی ، قد علم کند و همین است که دنیای کفر و الحاد را به وحشت انداخته تا با به کارگیری انواع ابزارهای ابلیسی خود، بر این نظام مقدس خدشه وارد کنند که البته فان حزب الله هم الغالبون.

اکنون بر همگان از دوست و دشمن مبرهن شده که مردمی که سی و پنج سال پیش، برای احیای استقلال، آزادی خود، شعار تشکیل حکومت جمهوری اسلامی را سر دادند، امروز نیز با هر عقیده و دین و مذهب ، براین شعار پافشاری می‌کنند و این موهبت الهی را با هیچ امتیاز و توافقی ، جایگزین نمی‌کنند.

مردمی که برای احیای استقلال از دست رفته خود قیام کردند و به رهبری امام خمینی(ره) نه تنها در مقابل حکومت خودکامه پهلوی بلکه در برابر اربابان غربی و شرقی آن قدعلم کردند و پرچم اسلام ناب را بر فراز سرزمین خود، به اهتزاز درآوردند، امروز نیز به رهبری امام خامنه‌ای نخواهند گذارد دولتمردان غرب به خصوص آمریکا در هر مقام و منصب و جایگاه گوشه چشمی به استقلال ایران داشته باشند و با موضع گیری مداخله جویانه خود، ادبیات توهین آمیز خود را علیه ملت ایران بکار گیرند.

از این روست که اظهارات اخیر وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا و معاون وی که البته هر دو و دیگر مقامات آمریکا از عمال و دست نشاندگان صهیونیست هستند نه تنها در نظر مردم بزرگ ایران کوچک‌ترین ارزشی ندارند، بلکه به مثابه مشتی خاک است که کودکی دیوانه بر چهره خورشید پرتاب کند.

تنها اثر اظهارات گستاخانه و دور از عقلانیت مقامات آمریکا علیه ملت ایران، روشن شدن چهره کریه آنان برای آزادگان دنیاست و اسبابی را فراهم می آورد تا بار دیگر بر همگان آشکار گردد رویکرد بی اعتمادی ملت ایران علیه دولتمردان و مقامات آمریکایی در طول بیش از سی‌سال گذشته بی‌دلیل نبوده و بر این بی اعتمادی تاریخی صحه می‌گذارد.

از این رو مردم ایران همواره نگاهی خیرخواهانه به دوست و دشمن داشته‌اند، این بار نیز به سردمداران استکبار جهانی و علی الخصوص آمریکا گوشزد می‌کنند اقدامات مکارانه آنان باعث خواهد شد روز به روز بیداری و بصیرت همه مردم دنیا حتی مردم کشورهای خودشان افزایش یافته و زوا و نابودی‌شان تسریع گردد.

مردم بزرگ ایران بر تمام ملت های تحت ستم دنیا نیز این مهم را یادآور می‌شوند که وعده خداوند متعال تخلف‌ناپذیر است و البته سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌کند مگر به خواست خودشان پس باید به پا خیزند و همان‌گونه که مردم خاورمیانه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، علیه حکومت‌های دست نشانده خود قیام کردند، بر تمامی آزادگان جهان واجب است که علیه استکبار جهانی قیام کنند و در مقابل جنایت‌هایی که حکومت‌های‌شان در تمام دنیا و علیه مردم مظلوم جهان مرتکب می‌شوند، سردمداران جبهه استکبار بدانند مردم ایران، هنوز هم بر آرمان‌های انقلاب اسلامی خود پایبندند و ایمان آن‌ها بر ارزش‌های انقلاب اگر بیش از گذشته نباشد، کمتر نیست پس خیال خام سلطه بر ایران را از اذهان بیمار خود خارج کنند.

آزادگان و آزادی طلبان دنیا نیز بدانند همان گونه که دفاعاز مظلوم و مقابله با ظالم از اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران بوده است امروز نیز مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران از هر اقدام ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی در جهان حمایت می کند و تا تشکیل حکومت جهانی صالحان و مستضعفان از پای نخواهد نشست که این وعده حقه الهی در تمام ادیان ابراهیمی است.

در پایان از تمامی ملت بزرگ ایران بالاخص جامعه فرهیخته پزشکان دعوت به عمل می‌آوریم تا لبیک‌گویان به ندای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت نمایند.

وعده ما یوم‌الله 22 بهمن

انجمن اسلامی پزشکان ایران»

انتهای پیام

کد N114729

وبگردی