آفتاب

اشباع برخی از مناطق کرج از بنگاه‌های مشاور املاک

اشباع برخی از مناطق کرج از بنگاه‌های مشاور املاک

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج از اشباع برخی از مناطق کرج از بنگاه‌های مشاور املاک خبر داد.

محمد قمی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: اتحادیه مشاورین املاک البرز از سال 72 با هدف ساماندهی فعالیت‌های مشاورین املاک در کرج آغاز به کار کرد.

وی افزود: تا کنون پنج دوره از انتخابات هیأت مدیره این صنف برگزار شده که طی هر دوره شش نفر به عنوان رؤسای کمیسیون‌های آموزش، شکایات، حل اختلاف، فنی، بازرسی با رأی حداکثری اعضا انتخاب می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر 30 کارمند در بخش‌های مختلف این اتحادیه از جمله صدور مجوز، امور اداری، آموزش، تحویل قرارداد، کد رهگیری و... به مراجعین خدمات رسانی می‌کنند و این اتحادیه هم اکنون شش هزار و 870 عضو فعال دارد که تا امروز 60 دوره آموزشی پروانه تخصصی برای آنها برگزار شده است.

قمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اشباع برخی از مناطق کرج از بنگاه‌های مشاور املاک خبر داد و گفت: در حال حاضر در مناطق پیک، اهری و جهانشهر بیش از حد نیاز بنگاه‌های مشاور املاک دایر شده است بر این اساس درخواست صدور پروانه کسب در این مناطق پذیرفته نمی‌شود.

وی افزود: این اقدام بر اساس مصوبه هیات رییسه و حکم دادستانی صورت پذیرفته است.

رییس اتحادیه مشاورین املاک استان البرز در پایان به بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط هیات مدیره دوره پنجم انتخابات اشاره کرد و گفت: خرید ساختمان اداری، پیگیری مستمر کد رهگیری، پرینتی کردن قراردادها و انجام بازرسی‌های وسیع در سطح شهر از جمله اقداماتی است که در این دوره صورت گرفته است.

انتهای پیام

کد N114718

وبگردی