آفتاب
زاهدی در گفتگو با مهر:

ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کینه توزی های آمریکا را می دهد

ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کینه توزی های آمریکا را می دهد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در مذاکرات ژنو حضور داریم برای آن است که به دنیا نشان دهیم به دنبال صلح طلبی بوده و نشان دهیم ما انرژی هسته ای را برای استفاده صلح آمیز می‌خواهیم. اما آمریکا با کینه و خصومت با جمهوری اسلامی ایران قصد دارد ما را به گونه دیگری نشان دهد، قطعا ملت ایران با حضور در صحنه جواب کینه توزی های آمریکایی ها را خواهند داد.

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با تاکید بر اینکه 22 بهمن امسال با سال‌های گذشته تفاوت اساسی دارد،گفت: امسال با مذاکراتی که دولت با 1+5 به خصوص درباره مذاکرات هسته ای آغاز کرده است، ملت ایران با حضور در راهپیمایی عظمت ملت ایران را نشان خواهند داد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی افزود: به نظر می رسد دیدگاه آمریکایی‌ها از موضع ضعف باشد و این ملت ما است که از موضع قدرت با این مساله برخورد می کند. متاسفانه مسئولان آمریکایی اظهاراتی بیان کردند که از سر بی اطلاعی و لجاجت با جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده ضعف آنها در مقابل کشور ما است.

نماینده مردم کرمان ادامه داد: ایران به عنوان کشوری که به دنبال استقلال و عزت ملی است از همان اول، پس از پیروزی انقلاب و بعد از 8 سال جنگ تحمیلی حاضر نشد کوچکترین باجی به کشورهای بیگانه بدهد. مردم ایران امسال با حضور گسترده در راهپیمایی پاسخ دندان شکنی به اظهارات آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی و فراتر از آن به جریان صهیونیست بین الملل خواهند داد.

وی افزود: اگر در مذاکرات ژنو حضور داریم برای آن است که به دنیا نشان دهیم به دنبال صلح طلبی بوده و نشان دهیم ما انرژی هسته ای را برای استفاده صلح آمیز می‌خواهیم. اما آمریکا با کینه و خصومت با جمهوری اسلامی ایران قصد دارد ما را به گونه دیگری نشان دهد، قطعا ملت ایران با حضور در صحنه جواب کینه توزی های آمریکایی ها را خواهند داد.

کد N114626

وبگردی