آفتاب

مقتدایی: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دست رد به سینه دشمنان می‌زنند

مقتدایی: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دست رد به سینه دشمنان می‌زنند

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن دعوت مردم ولایتمدار به حضوری پرصلابت در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: این حضور باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد زین‌العابدین(ع)، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: مردم ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن دست رد به سینه دشمنان می زنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: دشمنان به هر راهی متوسل می‌شوند که مردم در راهپیمایی شرکت نکنند تا بگویند که از نظام خسته شده‌اند.

مقتدایی با تاکید بر قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب با ایثار و جان فشانی مردم و امام خمینی(ره) به پیروزی رسید که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی با بیان مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب یکی از دستاوردهای مهم بود، به طوری که جوانان و مردم در جنگ تحمیلی با صبر و استقامت از نظام اسلامی پشتیبانی کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیداری اسلامی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب دانست و افزود: امروز انقلاب اسلامی با وجود تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به راه خود ادامه می دهد و ایران همچون کشوری مقتدر در جهان پیش می‌رود.

مقتدایی همچنین با اشاره به جایگاه مهم مراجع در نظام اشاره کرد و گفت: انتظار ما از دولت اسلامی این است همانطور که ملت ما با سختی و کوشش از اسلام و نظام حمایت کرده‌اند دولت هم باید گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب باشد، همچنین باید سخنان و رهنمودهای مراجع به عنوان دلسوزان نظام مورد توجه آنان باشد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب است. رئیس‌جمهور و هم اعضای هیئت دولت باید در مسیر که همان خط مشی رهبری است حرکت کنند.

مقتدایی با ذکر آیاتی از قرآن کریم ادامه داد: رژیم پهلوی و شاهنشاهی همانند فرعون نسبت به مردم ظلم و ستم روا می‌داشت و جوانان ما را به منجلاب فساد می‌کشاند و مردم در دین خود آزاد نبودند؛ چرا که شاه حلقه به گوش اجانب بود.

وی افزود: در چنین شرایطی امام راحل(ره) در میان جامعه به خصوص جوانان یک انقلاب درونی ایجاد کرد که به واسطه آن جامعه به رشد معنوی رسید و مردم با اتحاد و فداکاری توانستند انقلاب و حکومت اسلامی و الهی را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام

کد N114417

وبگردی