آفتاب

بازی موش و گربه با فیلم «ماهی و گربه» / چرا فیلم مکری به نمایش درنیامد؟

بازی موش و گربه با فیلم «ماهی و گربه» / چرا فیلم مکری به نمایش درنیامد؟

بیش از نیمی از تماشاگران علاقه‌مند به دیدن «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری در برج میلاد به دلیل کمبود فضای نمایش، از دیدن این فیلم محروم شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تازه‌ترین فیلم شهرام مکری در بخش نوعی نگاه سی و دومین جشنواره فیلم حضور یافته است.

این فیلم نیز مانند دیگر آثار حاضر در این بخش در یکی از سالن های فرعی برج میلاد اکران شد، اما برخی از علاقه‌مندان پرتعداد دومین فیلم سینمایی مکری، روز شنبه امکان دیدن آن را به دست نیاوردند.

بعد از پر شدن سالن نمایش‌دهنده این فیلم بیش از نیمی از تماشاگران همچنان مقابل در منتظر امکانی بودند که مسئولان برای آنان فراهم کنند. بعد از حدود یک ربع انتظار مسئولان سالن خبر دادند که فیلم در دو سالن دیگر نیز به صورت همزمان پخش می‌شود و این خبر تماشاگران پرتعداد را متفرق کرد. اما آنچه در سالن عده داده شده انتظار آنان را می کشید درهای بسته بود.

گویا مسئولان سالن راه دیگری را برای متفرق کردن تماشاگران نیافتند و به این راهکار دست زدند که در نهایت شهرام مکری کارگردان فیلم با عذرخواهی از تماشاگران اعلام کرد هماهنگی برای نمایش همزمان فیلم در سالن‌های مختلف صورت نگرفته بود و در نتیجه نسخه مناسب تهیه نشده بود.

او یادآور شد در شان تماشاگران فیلمش نمی بیند که به تماشای نسخه دی‌وی‌دی بنشینند و در نهایت با عذرخواهی مجدد به دلیل شرایط به وجود آمده، ابراز امیدواری کرد بتواند در موقعیتی مناسب شرایط نمایش فیلم را برای علاقه‌مندان به وجود آورد.

این فیلم که محمود کلاری آن را فیلمبرداری کرده، جوایز بهترین فیلم جشنواره لیسبون، جایزه ویژه بخش افق های نو جشنواره ونیز و جایزه ویژه هیئت داران جشنواره دبی را از آن خود کرده است.

58243

کد N113461

وبگردی