آفتاب
در تذکرات کتبی نمایندگان مطرح شد

تذکر به رئیس جمهور در خصوص عدم حمایت از برگزاری همایش های نظامی و موشکی

تذکر به رئیس جمهور در خصوص عدم حمایت از برگزاری همایش های نظامی و موشکی

25 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور از عدم حمایت برای برگزاری همایش های موشکی و نظامی که اثر بازدارندگی در مقابل تهدیدات خارجی دارند انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی قرائت شد.

بخشی از مهمترین این تذکرات به شرح زیر است:

25 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور از عدم حمایت برای برگزاری همایش های نظامی و موشکی که اثر بازدارندگی در مقابل تهدیدات خارجی دارد انتقاد کردند.

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار نظارت ویژه بر فعالیت های اتاق های بازرگانی و جلوگیری از فعالیت ویژه خواران در این اتاق شد.

وی همچنین در تذکر دیگری به وزیر صنعت و معدن و تجارت بر جلوگیری از کالاهای وارداتی غیرضروری تاکید کرد.

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکراتی جداگانه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما از اهانت به قوم بختیاری در سریال سرزمین کهن انتقاد کردند و خواستار تذکر به عوامل سازنده این فیلم و پایان پخش آن شدند.

علیپور در تذکری به رئیس جمهور خواستار پیگیری حقوق بازنشستگان سازمان فولاد شد و از عدم پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد انتقاد کرد.

چهاردولی و شیری در تذکری به وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت پرداخت فرهنگیان و سرانه مدارس شبانه روزی تاکید کردند.

موسوی نماینده مردم اهواز در تذکری به وزیر نفت از بی توجهی به مدیریت مناطق نفتی جنوب انتقاد کرد.

 

کد N113239

وبگردی