آفتاب
استاد عالی حوزه علمیه قم در گفت گو با ایرنا:

دولت روحانی در مسیر عزت و سربلندی ایران و آرمان شهدا حرکت می کند

دولت روحانی در مسیر عزت و سربلندی ایران و آرمان شهدا حرکت می کند

تهران - ایرنا - آیت الله محسن غرویان استاد عالی حوزه علمیه قم گفت: دولت حسن روحانی در مسیر عزت و سربلندی ایران اسلامی و آرمان شهیدان والامقام حرکت می کند.

محسن غرویان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، همه ما وظیفه داریم به دولتی را که هماهنگ با آرمان های شهیدان است، همراهی کنیم تا این دولت به اهداف عالی خود که عزت و سربلندی ایران را به همراه دارد، دست یابد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت انصاف در نقد عملکرد دولت و فرصت دادن به دولت برای پیشبرد برنامه های خود، اظهار داشت: من خودم از خانواده شهدا هستم و بر این اساس تاکید می کنم که اهداف دولت و رییس جمهوری همان پیام خانواده شهیدان است.

غرویان تاکید کرد: از آرزوهای من این بوده که دولتی با این آرمان های والا و نگاه عزتمندانه در اهداف و اعمال در راس کار قرار گیرد.

این استاد عالی حوزه علمیه قم دولت یازدهم را دولتی اسلامی و مورد تایید مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود، دولت را تایید کرده اند و پیروی از رویه رهبر معظم انقلاب باعث استحکام نظام می شود.

وی ارایه نقد منصفانه را اقدامی ضروری و از تاکیدات رهبری نظام دانست و گفت: به جای اینکه غرض ورزانه صحبت کنیم، باید به فکر مصالح ملی و نظام باشیم و تنها در این صورت است که وحدت بین همه بخش ها در کشور ایجاد می شود.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه متاسفانه برخی با ارایه نقدهای تخریبی به دنبال اغراضی گروهی و شخصی خود هستند، گفت: ادامه این رویه باعث ایجاد اختلاف می شود که مقام معظم رهبری بارها همه را از آن نهی کرده اند.

غرویان تاکید کرد: با توجه به اینکه دولت چند ماهی است که فعالیت خود را آغاز کرده، انصاف نیست به سرعت مورد انتقادات تند قرار گیرد. علاوه بر این دولت در حال حاضر پیگیر موضوعات و مسایل اساسی کشور است و باید او را همراهی کرد، گر چه نقد سازنده نیز بدون شک کمکی برای دولت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم تفاوت نقد و تخریب را به خوبی درک می کنند، اظهار داشت: نقد منصفانه همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند یک چیز است اما حمله خصمانه چیزی دیگری است که مردم نیز آن را تشخیص می دهند.

سیام 1535
کد N113190

وبگردی